Jump to content

WTF ?


JoinAS
 Share

Recommended Posts

Jag förstår inte...

Denise är aldrig hemma för mig...har stått o väntat i 3 dygn nu...men hon komemr aldrig :teehee:

Och jag har inte dödat henne eller något ?

Vad ska jag göra ?

EDIT :

Mer problem i mitt spel....en kvinna som blev ihjäl skjuten av en drug dealer på vägen utanför Denise's hus försvinner aldrig...hon har legat där på vägen i 5 dygn nu..hon var kvar när jag kom hem från San fierro :D

Mitt spel har nog en dålig dag

Redigerad av JoinAS
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte...

Denise är aldrig hemma för mig...har stått o väntat i 3 dygn nu...men hon komemr aldrig :ermm:

Och jag har inte dödat henne eller något ?

Vad ska jag göra ?

EDIT :

Mer problem i mitt spel....en kvinna som blev ihjäl skjuten av en drug dealer på vägen utanför Denise's hus försvinner aldrig...hon har legat där på vägen i 5 dygn nu..hon var kvar när jag kom hem från San fierro :ermm:

Mitt spel har nog en dålig dag

Hon var aldrig hemma för mig ett tag häller... Testa spara och sedan loada.. det gick för mig.. Men ligger den där tjejen kvar fortfarande? Tänk om det var så att alla man dödat liggerkvar :o så hade hela san andreas varit täckt av döda folk ;) (för mig)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag åkte iväg till San fierro i 5 dagar och gjorde stunts o sådär...sedan åkte jag hem med en stylad bil Limousin + kläder från Ds ....

Hon kom hem efter 6 dygn då jag stått o väntat och åkt till baka hela tiden....men hon måsste ha träffat någon annan så jag körde ut henne med snabb fart till skogen och högg hon med en kniv , men sedan började hon springa så jag tog upp kampen att fånga henne....Jag fick tag i henne ganska fort och när jag slog henne ramla hon .... då sparkade jag o högg henne med kniven tills hon dog ^_^

Hon hade säkert träffat någon annan så länge som hon var borta... :P

Sedan när jag åkte tillbaka låg den där tanten på vägen ännu.... :D

Så jag testade o döda hur mkt människor som helst...alla låg kvar i 10 dagar :) åkte tillbaka till Sanfierro igen...Dom låg kvar när jag kom tillbaka sedan :) hihi , aja problemet är löst nu...jag loadade om (w00t) men det var kul

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag åkte iväg till San fierro i 5 dagar och gjorde stunts o sådär...sedan åkte jag hem med en stylad bil Limousin + kläder från Ds ....

Hon kom hem efter 6 dygn då jag stått o väntat och åkt till baka hela tiden....men hon måsste ha träffat någon annan så jag körde ut henne med snabb fart till skogen och högg hon med en kniv , men sedan började hon springa så jag tog upp kampen att fånga henne....Jag fick tag i henne ganska fort och när jag slog henne ramla hon .... då sparkade jag o högg henne med kniven tills hon dog  ^_^

Hon hade säkert träffat någon annan så länge som hon var borta... :P

Sedan när jag åkte tillbaka låg den där tanten på vägen ännu.... :D

Så jag testade o döda hur mkt människor som helst...alla låg kvar i 10 dagar :) åkte tillbaka till Sanfierro igen...Dom låg kvar när jag kom tillbaka sedan  :)  hihi , aja problemet är löst nu...jag loadade om  (w00t) men det var kul

:D hehe det var kul :D

Redigerad av Gta-Playern
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...