Jump to content

NY SA film,som jag har gjort.


 Share

Recommended Posts

Tankar den nu ...

Gör en EDIT sedan om hur den var

EDIT:

Filmen var välldigt bra för att du lärde mig många stunt ställen och det var en avslappnande film med ganska bra fart och välgjord så den får en 8/10 , den var bättre än alla SA videos jag sätt iaf :lol:

Bland dom sissta stunten då du träffade väggen så den gjorde snurr var riktigt proffsigt ...

Men vad filmade du ?

Redigerad av JoinAS
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inte inte immpad över din heller.. Du hade sämre inspelnings program än jag och det var inga särskilt bra stunts i din..

För det första kan du inte mena allvar då du säger att du hade bättre inspelning en jag. jag tror vem som helst kan intyga att din är betydligt lägre upplösning på, fula svarta kanter, och allmänt kornigt. (hårt komprimerad?)

För det andra kan jag förklara längden på min film och de "för enkla" stuntsen med att jag bara lånade en PS:a från en kompis under en kort tid då jag spelade in. försenten är väll din kortare än min? och har inte du ett antal likadana stunt som jag?

För det tredje och sista tycker inte jag att vi är dom som skulle avgöra vilken film som är bäst. Vi är dom sista personer som borde göra det... Fråga runt lite eller skicka in den till hultenius å se om han lägger upp den på förstasidan vetja...

lycka till med fortsatt filmskapande!

Redigerad av Chs
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första kan du inte mena allvar då du säger att du hade bättre inspelning en jag. jag tror vem som helst kan intyga att din är betydligt lägre upplösning på, fula svarta kanter, och allmänt kornigt. (hårt komprimerad?)

För det andra kan jag förklara längden på min film och de "för enkla" stuntsen med att jag bara lånade en PS:a från en kompis under en kort tid då jag spelade in. försenten är väll din kortare än min? och har inte du ett antal likadana stunt som jag?

För det tredje och sista tycker inte jag att vi är dom som skulle avgöra vilken film som är bäst. Vi är dom sista personer som borde göra det... Fråga runt lite eller skicka in den till hultenius å se om han lägger upp den på förstasidan vetja...

lycka till med fortsatt filmskapande!

Hur lång tid tog din att göra då? Min tog kanske 5 timmar att göra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...