Jump to content

Hur bildar man Gäng?


888
 Share

Recommended Posts

Hej på er Alla!

Har suttit och spelat San Andreas efter ett upphåll och oj så kul det är. Jag gör inget annat än attt spelar, tyvärr börjar det lida mot sitt slut.

Men som en ung och slarvig tonåring så har jag lika bra minne som Doris i Hitta Nemo.

Jag har för mig att det beskrevs hur man gjorde men kommer inte ihåg hur, eller det kanske inte ens går, hur bildar man Gäng?

Står ju ibland när Respekten uppdateras att nu kan du bilda gäng på 5 personer...

Hur gör man då?

En annan fråga, kan man få med sig sina gängmedlemmar när man ska ta över territorium?

MVH

Teddy

post-31-1106603292_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tilläggas bör att de inte gör nån större nytta när du t.ex ska ta över territorium. Tycker mest de springer runt och yrar, blir överkörda av fordon och liknande.

W0rd, de gör fan mer skada, springer i vägen och blockar mig när jag skjuta motståndarna, siktar som åsnor, dör hela tiden. Och när jag blev nerpepprad av motståndarna, står de bara där som dumma får och skjuter ett pistolskott då och då. HÄRLIGT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0rd, de gör fan mer skada, springer i vägen och blockar mig när jag skjuta motståndarna, siktar som åsnor, dör hela tiden. Och när jag blev nerpepprad av motståndarna, står de bara där som dumma får och skjuter ett pistolskott då och då. HÄRLIGT!

Ja de är inte skärpta direkt.

Sist jag var ute med dom började 2 st av dem skjuta mot en ensam gängmedlem som kom och sprang förbi på andra sidan gatan. Träffar dom?

Nej, de pepprar på några civila och en polisbil istället, så båda blir ihjälskjutna av snuten.

Det får som följd att både jag och en tredje av mina gängmedlemmar blir påkörda av ambulansen som kommer för att läka de skadade. Helt sinnesjukt.

Fast det kan vara kul att ha med dom ifall man bara vill ut och leka lite :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...