Jump to content

Upddraget Air Raid och introlåten


Bruttan
 Share

Recommended Posts

Först så undrar jag om nån vet nån enkelt sätt jag kan klara uppdraget Air Raid, det är det första uppdraget hos Zero.

Sen så undrar jag om introlåten, den som spelas när man sätter på spelet och när man har klarat ett uppdrag. Vet nån vem som gjort den låten o vad den heter? Jag känner igen den, mina kompisar oxå men vi vet inte och det står inte i boken.

Tacksam för snabbt svar :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inget uppdrag som är nödvändigt för att få 100% har jag för mig.. I alla fall så har det ståt i flera olika Posters att man inte behöver göra dom.. Men i alla fall om du nu vill så ska du göra dom flera gånger i rad utan att spara, för det blir lättare för varje gång du gör de uppdraget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Michael Hunter - The theme from San Andreas

Så nej, du känner inte igen den sen tidigare, eftersom den gjordes exklusivt för spelet. Du behöver inte ljuga, eller vara rädd, vi kommer inte att skratta åt dig för att du är okunnig, softa.

Det kan påminna om någon annan låt, så softa med oss! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez: Har jag nånstans antytt att jag skulle vara antingen rädd eller okunnig? vad hade det med nånting att göra? Jag hade väl däremot fel i att ja hört låten innan men som andra har sagt oxå: den kan påminna om nån annan låt man har hört. Eller??? så dina attitydsproblem har ingenting me saken att göra. Jag bad bara om hjälp that's it. Trodde man fick hjälp här o inte dryga osanna kommentarer.

Tack för att den trevliga sajten blivit otrevlig med tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en metod som jag klarade med på första försöket:

När uppdraget börjar é dina närmsta targets en kille på cykel & en i en van (som du säkert vet):

Börja med han som cyklar men låt det gå fort då kan du nämligen genskjuta han i vanen och han blir faktiskt något enklare att ta ut framifrån UTAN att du flyger.

Ta ut honom sen é resten upp till dig...

Faktum är att jag inte minns längre än så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...