Jump to content

Spela in ljud från datorn?


Invictus
 Share

Recommended Posts

Använd ljudinspelaren för att spela in ljuden (du kan använda den till att spara det i MP3, men bara med en 3 kbits kvalitet)

MP3-converter vet jag finns. Kan dock inte adressen till den, men du kan ju googla runt lite så hittar du nog den ^_^

*EDIT*

Kollade runt lite och fann All to MP3-converter,vilken är den som jag en gång använde. Tyvärr är det bara en trial-grej på den så du kan bara använda den i någon vecka innan du måste köpa den. men då är det bara att ladda ner den igen B)

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, genom att klicka på den där högtalaren nere vänstra hörnet av skärmen, sedan alternativ-->egenskaper-->inspelning och kryssa då i WhatUhear. Då spelar den in allt som ljuder. Vet inte om det går med alla datorer, vilket ljudkort man har spelar nog in, men jag är inte så insatt i hårdvarugrejer :P

Fast, ljudinspelaren är också rätt dålig... man kan bara spela in i en minut. I movie Maker kan man spela in hur länge som helst, fast det är kanske lite omständigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...