Jump to content

Låt tråden


Lindström
 Share

Recommended Posts

Tänkte starta en gemensam tråd för musik, mycket reklamfilmer finns och därav mycket musik, problemet är ju att man vet inte vad alla låtar heter så därför kan man ju ha en sån här tråd där alla kan fråga så slipper man ha en massa små trådar, hjälp mig & alla andra med en sak, spola OT & liknande ..

Ejdit; Den får gärna bli limmad :)

Redigerad av Lindström
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nån som vet nån bra låt med fart i som passar bra till en GTA SA stuntfilm? Gärna varierande hastighet i låten men mest snabb. Bra om det inte är allt för mycket sång i den också.

En sak med denna tråden är lite tråkigt... Det verkar som personer kollar mer i nya trådar då folk söker låtar, än i denna tråd.

Jag satsar på en GTA SA stuntfilm, och vill att den ska bli riktigt bra. Redigeringen och inspelningen går galant, men skulle gärna vilja ha lite tips på låtar jag kan använda. Som sagt gärna låtar med lite fart i, även techno eller trance om det passar. Jag har dock ändrat mig om en sak. Det får vara sång till låten, bara det inte är en låt som säger ganska mycket. Ni kanske inte förstår vad jag menar, men en låt om t.ex. kärlek skulle nog inte passa så bra.

Hoppas nån svarar nu då... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla hjälp mig fort!

Vi är några stycken som håller på att göra en film till ett skolarbete. Nu har jag fått uppgiften att redigera den. Det hela ska bli ett nyhetsprogram och sak vara klart till imorrn. Därför skulle jag behöva hjälp med en sak.

Är det någon som har eller vet nån "trudelutt" som man skulle kunna ha som signaturmelodi till programmet?

Vore till riktigt stor hjälp, tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla hjälp mig fort!

Vi är några stycken som håller på att göra en film till ett skolarbete. Nu har jag fått uppgiften att redigera den. Det hela ska bli ett nyhetsprogram och sak vara klart till imorrn. Därför skulle jag behöva hjälp med en sak.

Är det någon som har eller vet nån "trudelutt" som man skulle kunna ha som signaturmelodi till programmet?

Vore till riktigt stor hjälp, tack!

Jag har introt till tv4s nyheter, visserligen från typ 94 :unsure:

Letar efter en hiphop låt som det är någon som sjunger:

"yoooouuu sexy mothafucka" med ljus röst

Redigerad av Ace
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...