Jump to content

Vad tycker ni ska vara med i nästa GTA-spel


erik_vice88
 Share

Recommended Posts

Hmm... Kanske att man ska kunna klättra på stegar -_- ! Eller man ska kunna bygga sin egen gubbe från början. Mer roliga fusk. Mer uppdrag (ca 300 skulle vara lagom >_<) Man ska kunna gå i en skola och bli smartare, kunna li as-stark och as-snabb... Mer vapen.. man ska kunna spela instrument. Man ska kunna spela ONLINE! Det är ett måste! 4 player! Större bana. Man ska kunna gå till-baka till gta san andreas och gta vice city. Man ska kunna bygga bilar, sticka kläder, bygga hus, man ska ha fyra skärmar ifall man spelar 4 player... (typ som bil-spel) Jag kommer inte på något mera :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Främst ska:

- Grafriken förbättras

- Storylinen förlängas

- Tokyo skulle vara underbart

[Edit råkade trycka på submit]

- Som absolut ingen tidigare har sagt, AIn

- delar med snö

- fler byggnader som går att gå in i

- pilot- uppdrag

självklart finns det mer men jag orkar inte tänka just nu...det här är egentligen det viktigaste.

Redigerad av GrandTheftCarl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ALLT från Ubåt till Rymdskepp ska var med altså ALLT som finns i stort sett, inkluderat är:

Gå in i ALLA hus,

Köpa ALLT som finns i affären och koka ihop till nåt,

Prata med ALL AI,

Djur,

mer än 3 "upplåsbara städer" (Nej jag skrev inte Upp Blås Bara :) ),

Och med tanke på att PS3:an är väldigt kraftfull tycker jag att R* borde utnyttja den kraften och inte släppa massa halvbra GTA vartannat år, För den som väntar på nåt gott... :huh:

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och med tanke på att PS3:an är väldigt kraftfull tycker jag att R* borde utnyttja den kraften och inte släppa massa halvbra GTA vartannat år, För den som väntar på nåt gott...  :ermm:

Detta är väldigt offtopic men skit samma. När PS2:an kom ut så ville säkert många företag sattsa på den kraftfulla maskinen med nya fräscha spel :)

T. ex Ratchet and Clank eller Jak and daxter var ju riktigt snyggt då(och är fortfarande enligt mig)och hade massa nya finneser :D .

Okej men saken är att när PS3:an kommer ut och R* då kommer förmodligen att göra ett nytt GTA-spel, så kommer det att bli skitbra utan några buggar, härlig kotroll, skön och stilig grafik, grym story och ett helt j*vla fett soundtrack.

Eller vad tror ni....... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ALLT från Ubåt till Rymdskepp ska var med altså ALLT som finns i stort sett, inkluderat är:

Gå in i ALLA hus,

Köpa ALLT som finns i affären och koka ihop till nåt,

Prata med ALL AI,

Djur,

mer än 3 "upplåsbara städer" (Nej jag skrev inte Upp Blås Bara :D ),

Och med tanke på att PS3:an är väldigt kraftfull tycker jag att R* borde utnyttja den kraften och inte släppa massa halvbra GTA vartannat år, För den som väntar på nåt gott... :teehee:

Hur vet du att ps3 e väldigt kraftfull??? det ända man har fått reda på det e att nivida (stavning?) ska stå för grafikkortet och att det ska vara en mycket kraftig cell prossecer eller nåt sånt.... så säg inte att den e kraftfull för man vet inget om den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vet du att ps3 e väldigt kraftfull??? det ända man har fått reda på det e att nivida (stavning?) ska stå för grafikkortet och att det ska vara en mycket kraftig cell prossecer eller nåt sånt.... så säg inte att den e kraftfull för man vet inget om den!

Cell processorn ska vara på 4.6 Ghz :teehee: ph34r!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...