Jump to content

Guild Wars


HardPaty
 Share

Recommended Posts

Den 18e februari är det dags för beta testning av spelet "Guild Wars" (rollspel).

Fileplanet kan ni få tag på en cd key. (Inte nu men några dagar innan beta testet). Där kan ni ladda ner spelet också.

Guild Wars hemsida: Http://www.guildwars.com

Till saken nu: Jag och några andra (eller rätt så många faktiskt) har en guild, som heter Rise Against, och vi söker fler medlemmar (Gärna tjejer också). Så om ni vill gå med i guilden så gå in på våran sida HÄR!

Vi har också en mIRC channel på irc.gamesurge.net. Den heter #RA.guild. Tänk på att snacka engelska på vårt forum och på vår channel.

Edit: Är inte säker på om man kan få tag på cd-keys på fileplanet. Men man fick det innan förra beta-testet iallafall. Kolla Här för en lista med sidor där ni kan få keys. Fileplanet står inte med, därför blev jag osäker. Men det står att det ska uppdateras. Den enda sidan som står med är ju MMORPG.com, och de har en tävling där man får keys. Så jag tror att bara de står med för att de är de ända som har börjat ge ut keys. Vi får så om fileplanet poppar upp på listan.

Redigerad av HardPaty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den fjärde februari är det dags för beta testning av spelet "Guild Wars" (rollspel).

Fileplanet kan ni få tag på en cd key. (Inte nu men några dagar innan beta testet). Där kan ni ladda ner spelet också.

Guild Wars hemsida: Http://www.guildwars.com

Till saken nu: Jag och några andra (eller rätt så många faktiskt) har en guild, som heter Rise Against, och vi söker fler medlemmar (Gärna tjejer också). Så om ni vill gå med i guilden så gå in på vårat forum HÄR!

Vi har också en mIRC channel på irc.gamesurge.net. Den heter #RA.guild. Tänk på att snacka engelska på vårt forum och på vår channel.

Klart att Guild Wars ska införskaffas. ;)

MEN JAG HITTAR INTE CD-KEYN!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111

Edit: Oops... Läste inte "Inte nu men några dagar innan beta testet". :)

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nooooo! Det har ändrats till den 18e februari istället! Fan! Nu måste man vänta ännu längre! :teehee::D

Edit: Är inte säker på om man kan få tag på cd-keys på fileplanet. Men man fick det innan förra beta-testet iallafall. Kolla Här för en lista med sidor där ni kan få keys. Fileplanet står inte med, därför blev jag osäker. Men det står att det ska uppdateras. Den enda sidan som står med är ju MMORPG.com, och de har en tävling där man får keys. Så jag tror att bara de står med för att de är de ända som har börjat ge ut keys. Vi får så om fileplanet poppar upp på listan.

Redigerad av HardPaty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...