Roxxy Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Att köra 'World championship' med eller? Nej. Vad tror du. Är du dum? El Captain Enurance racet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Asså world championship e ju as lätt me Minoltan! Den sliter på däcken en del men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Asså world championship e ju as lätt me Minoltan! Den sliter på däcken en del men ändå. LÄTT?!? det är ju assvårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Är det någon här som har klarat Nürburgring 24h endurance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Är det någon här som har klarat Nürburgring 24h endurance? Ja, jag har klarat, körde typ 1timma själv lät sedan b-spec´n ta över. Redigerad 15 januari, 2006 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ja, jag har klarat, körde typ Körde typ vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Datorn e seg så den bara skickade iväg sk*t*n innan ja var färdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Datorn e seg så den bara skickade iväg sk*t*n innan ja var färdig. Vad tänkte du skriva då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nån som har någe tips för att klara World Championchip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Uppdragning!!!!! Nån som kan säga mig vart man ändrar fjädring och sånt shit?? Har sett att folk som skrivit här förut har kunnat det. Fråga 2: Vilka däck är bäst på långa race?` Tack på förhand! BTW!!!! Vart stänger man av Antisspinn? Redigerad 9 mars, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Uppdragning!!!!! Nån som kan säga mig vart man ändrar fjädring och sånt shit?? Har sett att folk som skrivit här förut har kunnat det. Fråga 2: Vilka däck är bäst på långa race?` Tack på förhand! BTW!!!! Vart stänger man av Antisspinn? Svar på fråga 2: Super hard. Visst, de har dåligt grepp men de håller länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Nån som kan säga mig vart man ändrar fjädring och sånt shit?? Har sett att folk som skrivit här förut har kunnat det. BTW!!!! Vart stänger man av Antisspinn? I menyn innan man kör racet så fins det en "verktygslåda" tryck på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) I menyn innan man kör racet så fins det en "verktygslåda" tryck på den. Tack!!!!! Det var snällt Ändrar man fjädring där också?? Redigerad 10 mars, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Tack!!!!! Det var snällt Ändrar man fjädring där också?? Japp men om du har en orginal bil så måste du köpa bättre fjädring till den. Annars går det inte att ändra på fjädringen. Edit:Min 600de post! Redigerad 10 mars, 2006 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Killar nån som vet hur man spelar GT4 via nätet? (LAN) EDIT: Ok hittade en guide HÄR. Om det är någon mer som undrar.. Redigerad 19 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Killar nån som vet hur man spelar GT4 via nätet? (LAN) Går inte, Polphony sumpade Onlineläget innan realease Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Online, det kommer....http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=77304 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Online, det kommer....http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=77304 Då måste väl dem som har GT4 köpa ett till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Men HÄR står det ju att det funkar! Har reggat mig oxå på X Link Kai, fast har inte provat att spela ännu för jag måste köpa en speciell adapter.. X Link Kai Redigerad 21 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag vet vad Xlink är och de på Gtplanet säger att det laggar..speciellt om man kollar reprisen...laaaag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts