epix Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Här är tråden för alla Techno/Trance älskare, alla sub-kategorier och allt liknande hör hemma här! Jag tänkte vi kunde tipsa om lite Techno åt varandra. P.S. Snälla, inga klagomål på andras musiksmak. D.S. Basic Element - The Ride Basic Element - Leave It All Behind Trancecore Project - Jump Solid Solution - Da Solid Style Player One - Insomnia Darude - Sandstorm Darude - Feel The Beat Bass-T - Here Comes The Sound Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Chemical Brothers - Electronic Battle Weapon 7. Visage - Frequency 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag lyssnar mest på hårdrock och nu metal, men tycker om trance också! Jag kan dock inte så många bra låtar, något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag lyssnar mest på hårdrock och nu metal, men tycker om trance också! Jag kan dock inte så många bra låtar, något tips? Vet inte om det är trance eller dance, men Faithless är skitbra. Paul Van Dyk också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vet inte om det är trance eller dance, men Faithless är skitbra. Paul Van Dyk också. Vilken är deras hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Faithless! - Mass Destruction - We Come 1 - Sunday 8pm - Killer's lullaby - Insomnia - I want more - God Is A Dj Redigerad 15 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Faithless! - Mass Destruction - We Come 1 - Sunday 8pm - Killer's lullaby - Insomnia - I want more Insomnia owns ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Insomnia owns ! Mm... Insomnia är den bästa Techno/Trancelåten jag har hört... Fast jag gillar mer rock så jag har inte hört allt för många. Var det någon som lyssnade på P3 live igår (14/1)? Då körde dom Faithless, fett nice på slutet av konserten så spelade dom "We come one", Så sjunger han "We come..." sen skriker publiken "One"! Fett nice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Mm... Insomnia är den bästa Techno/Trancelåten jag har hört... Fast jag gillar mer rock så jag har inte hört allt för många. Var det någon som lyssnade på P3 live igår (14/1)? Då körde dom Faithless, fett nice på slutet av konserten så spelade dom "We come one", Så sjunger han "We come..." sen skriker publiken "One"! Fett nice... Fan att jag missade det! Finns den att ladda hem någon stans? Faithless: WE Come One Salva Mea Take the long way home Bring My Family Back Insomnia (remix från deras remix-album) Evergreen Redigerad 15 januari, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Här... P3 Live Tryck på fredag under texten: lyssna på de senaste konserterna Fast jag vet inte om dom hunnit uppdatera sidan än (du kanske får vänta någon dag men sen så ska det nog gå att lyssna . Offtopic: Riktigt bra program. Nästa vecka kommer Hives ! Redigerad 15 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Här... P3 Live Tryck på fredag under texten: lyssna på de senaste konserterna Fast jag vet inte om dom hunnit uppdatera sidan än (du kanske får vänta någon dag men sen så ska det nog gå att lyssna . Tack! Bara att lyckas rippa den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Mm... Insomnia är den bästa Techno/Trancelåten jag har hört... Fast jag gillar mer rock så jag har inte hört allt för många. Var det någon som lyssnade på P3 live igår (14/1)? Då körde dom Faithless, fett nice på slutet av konserten så spelade dom "We come one", Så sjunger han "We come..." sen skriker publiken "One"! Fett nice... I cant get no sleep .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ey jag kan faktiskt lite om den här musikstilen också. Warp Brothers - Power 2pm - tetris ELO - Hold on tight Infected Mushroom - Converting vegeterians Blablabla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Det gick bra med sub-genrer va? Daft Punk är väll housetechno av nått slag. Gillar inte att sätta etikett på saker men... Dom är underbara. Hela skivan Homework är oklanderlig. Editation. Åh, ved heter den där technolåten? Duck Toy? Svinbra iallafall... Redigerad 15 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det gick bra med sub-genrer va? Daft Punk är väll housetechno av nått slag. Gillar inte att sätta etikett på saker men... Dom är underbara. Hela skivan Homework är oklanderlig. Editation. Åh, ved heter den där technolåten? Duck Toy? Svinbra iallafall... Ohh juste dom måste ju räknas! Som en sub-genre: Daft Punk är ju grymma deras allra bäst är lätt: "Harder, Better, Faster, Stronger" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ohh juste dom måste ju räknas! Som en sub-genre: Daft Punk är ju grymma deras allra bäst är lätt: "Harder, Better, Faster, Stronger" Da Funk är den bästa videon någonsin, helt sjukt bra! Låten är också underbar. ...Daftendirekt är en annan favvo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Fast Faithless är bättre ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Good olé Aphex Twin rockade loss dansgolven redan på tidigt 90-tal! Brooklyn Bounce har sköna låtar i sitt register, Likså DJ Mangoo. Sköna samlingar som man kan köpa är ju Desination Goa(finns hejdlöst många samlingar) Hittade en okänd DJ för inte så länge sen som gör helt underbar musik! Yoji Biomehanika; Han lirade på Dance Valley 2004 och jag tror han lirade på DV winter 04 också. www.yojibiomehanika.com för er som vill ha lite samples och shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Dj Kosonova - Take Me Away Happy Hardcore - Dune DJ Markski - Hypnotize Ganska sköna låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Mark Mothersbaugh -Ping Island-Lightning Strike Rescue That's the SHIT!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts