Tigern Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) LOOOOL!!!!!!!! close this one plz Redigerad 14 januari, 2005 av Tigern Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag har fått många otrevliga och olustiga svar på mina senatse topics ang. att jag flyttat till amerika. vet inte riktigt vad jag ska göra, för att ni flesta ska tro på mig.. jag vill inte fortsätta vara på dessa forumet om nästan alla tror att jag är en lögnare, jag har tänkt väldigt mycket på deta och har fatiskt blivit lite ledsen, inte så att jag går runt och gråter hela tiden, men jag tänker på det.. jag ber er lägga av med allt och acceptera mig och vad jag gör. Fint hus. Vad har det med tråden i fråga att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) LOOOOL!!!! Close this one plz Redigerad 14 januari, 2005 av Tigern Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) I ett museum? http://homestead-museum-los-angeles.visit-los-angeles.com Redigerad 14 januari, 2005 av luddee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) I ett museum? http://homestead-museum-los-angeles.visit-los-angeles.com Ja. Fast det är inte där vi bor, huset på bilden, är museét, det huset vi bor i så länge ser lika ut, fast ca 50-60 meter ifrån, typ. Inte visste jag att man kunde kolla upp det så!! haha Redigerad 14 januari, 2005 av Tigern Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 LOOOOL!!!! Close this one plz Nå, ska du svara eller? Nyss stod det där: sry, det är där vi bor (typ) Nu har du editat det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) HAHA!!! Fan va bra Luddee! Edit: Ärligt talat så trodde jag på dig innan (även om det inte såg ut så i min serie som jag skrev om den förra tråden). Men nu börjar jag undra bo i ett museum som du sen säger bara liknar ditt hus... (inte för att vara elak men...) Detta börjar låta som en lögn Redigerad 14 januari, 2005 av Diezl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Fattar inte ett dugg av den här tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Tiger du är tamejfan den sämsta lögnare jag vet. Ingen tror på dig så försök inte, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Visst. " Detta är då en bild på vårt hus som vi bor i för tillfället. Men det är egentligen ett museum. Och vi bor ca 50-60 meter ifrån. " Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Visst. " Detta är då en bild på vårt hus som vi bor i för tillfället. Men det är egentligen ett museum. Och vi bor ca 50-60 meter ifrån. " Gud vad man kan förvränga texter... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Gud vad man kan förvränga texter... Gud vad du kan vara avundsjuk på "LittleGuna" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Gud vad du kan vara avundsjuk på "LittleGuna" Little Guna? Explain Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Little Guna? Explain Sluta ljug... Du försöker bara vara mer populär.. Samt att din engelska suger i ett par andra topics... Och nej jag menar inte denna. Och LittleGuna är cool och han ljuger inte ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Haha, nu fattar jag. Han fejkade allt, men glömde att han hittat bilden på Googles bildsökning. Ja, vad ska man säga? "D'oh"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Haha, nu fattar jag. Han fejkade allt, men glömde att han hittat bilden på Googles bildsökning. Ja, vad ska man säga? "D'oh"? Yepp.. Exact! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Haha, nu fattar jag. Han fejkade allt, men glömde att han hittat bilden på Googles bildsökning. Ja, vad ska man säga? "D'oh"? Ja jag hittade bilden på nätet. Rätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Gud vad man kan förvränga texter... Nej. Jag var ironisk över hur du förklarar det hela. Om du har en tidsmaskin, åk tillbaka en timme i tiden. Sök på Los Angeles House på Google, men denna gång spara bilden. Sen när du senare gör denna topic, lägg ut den You may attach a file to this message.... Ok? EDIT: , snälla ge honom en liten varning... Redigerad 14 januari, 2005 av luddee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nej. Jag var ironisk över hur du förklarar det hela. Om du har en tidsmaskin, åk tillbaka en timme i tiden. Sök på Los Angeles House på Google, men denna gång spara bilden. Sen när du senare gör denna topic, lägg ut den You may attach a file to this message.... Ok? HAHAHAHA. Så jävla rätt. Tiger, så jävla fel. Dumma barn, ge bara upp så ska du få försoning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nej. Jag var ironisk över hur du förklarar det hela. Om du har en tidsmaskin, åk tillbaka en timme i tiden. Sök på Los Angeles House på Google, men denna gång spara bilden. Sen när du senare gör denna topic, lägg ut den You may attach a file to this message.... Ok? EDIT: , snälla ge honom en liten varning... Ironi och allvar är två helt skilda saker. Jag sökte inte så jag gick in på museéts hemsida! Jag har ingen digitalkamera här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts