Jump to content

Hjälp


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Kommer inte ihåg vad uppdraget heter men det här uppdraget man ska sno en militär jet och sen åka och spränga nå båtar, går aldrig bra för mig på det uppdraget för mig missar jämnt båtarna och krockar efteråt nån som har nåt bra tips om hur jag kan göra, tacksam för svar!

När du åker dit så tar du fram den högra spaken så att det går fort... sedan när du är vid båtarna så ska du dra spaken bakåt... du kan sikta på båtarna när det är rött så ska du stjuta :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det går ändå inte när jag haft sönder båtarna så är fortfarande dom där j***a planen bakom och försöker skjuta ner mig nåt bra tips på hur man skjuter ner dom där planen???

Ställ dig under eller mellan pelarna på en bro (Helikopter styrning! Högerspaken bakt i 5 sek...) Då flyger planen rakt in i vajrarna(eller vad det nu är)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm låt mig räkna upp alla gånger jag har gjort uppdraget 1.2.3.4.5 har du tid att vänta 6.7.8.9..................

Jag klarade uppdraget hur lätt som helst. Ta flygplanen först för fan. Följ efter dom och håll in r1 tills siktet låser sig. Då är det bara att skjuta som i helvete... Och när de skjuter på dig så tryck på cirkel så släpps en flare för att avleda missilerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...