Jump to content

HJJJJJÄÄÄLLLPPP


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

JAg använde tandkräm och det funka :P-_-^_^;)

Tandkräm funkar inte så ofta, det är en stor risk man tar att använda tandkräm och man bör defenetivt INTE använda det om det är en kompis cdskiva, ifall du bor i Umeå finns det på "Tvspeloteket" en liten "service" där de lagar repade skivor för 75 kr per skiva/dvd de lagar åt dig.

Även om du nu inte skulle bo i Umeå så borde det ju finnas något liknande där du bor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tandkräm funkar inte så ofta, det är en stor risk man tar att använda tandkräm och man bör defenetivt INTE använda det om det är en kompis cdskiva, ifall du bor i Umeå finns det på "Tvspeloteket" en liten "service" där de lagar repade skivor för 75 kr per skiva/dvd de lagar åt dig.

Även om du nu inte skulle bo i Umeå så borde det ju finnas något liknande där du bor.

^_^ Va? Gör speloteket det? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej gammal topic men intressant.. Jag hörde när jag var nere på närmaste game butik att det finns företag som slipar om dina skivor.. Jag som bor i Sthlm hörde om något ställe i Solna/Sundbyberg.. Värt och lägga på minnet är det iaf.. hur mycket det kostar vet jag inte men det går alltså att komma runt repor ifall det verkligen behövs.. om du nu inte svetsat ett hål i cd romen till exempel för då fungerar det dessvärre inte vilket ni förhoppningsvis kan räkna ut själva:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...