Jump to content

*snyft*


c0licab
 Share

Recommended Posts

har lite problem med ett uppdrag i gta3 ( duh! )

nämligen den när man ska följa efter nån snubbe på första ön.

det är typ det tredje uppdraget man får av maffia-pappan ( you know, that guy with tha big house :D )!

jag tappar bara bort taxin man ska följa efter hela tiden, och kommer man för nära så upptäcker han ju en och åker iväg utav bara helvete!

det är så jobbigt att man inte kommer vidare, det förstör hela spelet lixom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara att hålla ett lagom avstånd. Snubben ska inte så långt, bara ner till hamnen. Men man måste hålla koll på honom hela tiden.

Jag har inte testat detta men det finns folk som säger att om man snor en taxi och puttar undan den andra så kommer gubben att gå in i din egen taxi, sen är det bara att köra ner honom till hamnen utan problem. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmmpf  Hultenius, ditt tips funka inte... det blev bara mission faild när  jag kom där å börja putta...   :D

hum, testa att parkera taxin precis intill Luigi's klubb, så att du står närmare klubben än den andra taxin utan att du rör den.

Jag ska ta och testa själv nu, jag tror jag har en sparning då jag precis har kommit upp till Salvator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

wee! ok nu har jag klarat det...

next!

okej, asså nu ska man skjuta ner massa snubbar på en båt, men mitt targeting grej funkar ff inte!

jag är knappast känd för min härliga aim, i cs står jag mest å sprejar på, så lixom det vore lite lättare om man hade targeting grejen....

men det har man ju nu inte... attans... hur ska man göra för att få det då? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

wee! ok nu har jag klarat det...

next!

okej, asså nu ska man skjuta ner massa snubbar på en båt, men mitt targeting grej funkar ff inte!

jag är knappast känd för min härliga aim, i cs står jag mest å sprejar på, så lixom det vore lite lättare om man hade targeting grejen....

men det har man ju nu inte... attans... hur ska man göra för att få det då? :blink:

jag klarade det på förast ta sniper gå uppe på lager lokalen bredvid båten (innan du går upp där ta du ett slowmotin piller eller vad det nu heter) :blink::blink::P:blink::blink::blink::D haha en smilis heter ju *lol* lol denna asså---------------------->> :blink::blink::blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...