Jump to content

GTA:Europe


Frostic
 Share

Recommended Posts

Jag tvivlar på att det Blir London. Kanske om The Getaway inte fanns men inte nu.

Och GTA:Tokyo hade inte varit så fel. Tänk er, Yakusa, onda Japanska affärsmän, Samurai svärd, Kinesiska maffian... Godzilla...! :huh:

Blir det Europa så blir det nog Paris eller Berlin eller något sånt.

Kanske Malmö-Köpenhamn? ;)

Undrar hur det blir. När VC kom så trodde vi aldrig att de skulle kunna göra ett bättre GTA spel. "Mer kan de inte få in i ett spel","Kan inte bli större", "Kan inte få in mer finnesser" sa alla innan SA. Nu säger väl alla det igen. HUR ska de kunna förbättra serien mer?

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Blir det London är jag nästintill säker på att åtalet blir -69. Dels för att GTA:London som finns nu, utspelade sig där, och sedan, som en forummedlem påpekade förut, så dyker siffran -69 upp på väldigt många ställen i SA för att inte betyda något. B)

Jag vill inte verka pervers eller något sådant men jag vill bara påpeka att 69 har ett sexuelt samanhang. Om ni vet vad en 180 är så vet ni vad 69 betyder.

(69=180)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tvivlar på att det Blir London. Kanske om The Getaway inte fanns men inte nu.

Och GTA:Tokyo hade inte varit så fel. Tänk er, Yakusa, onda Japanska affärsmän, Samurai svärd, Kinesiska maffian... Godzilla...! B)

Blir det Europa så blir det nog Paris eller Berlin eller något sånt.

Kanske Malmö-Köpenhamn? (:!!!:)

Undrar hur det blir. När VC kom så trodde vi aldrig att de skulle kunna göra ett bättre GTA spel. "Mer kan de inte få in i ett spel","Kan inte bli större", "Kan inte få in mer finnesser" sa alla innan SA. Nu säger väl alla det igen. HUR ska de kunna förbättra serien mer?

B)

Rockstar gav ut SA även om true crime redan hade digitaliserat LA och Driver redan hade gjort om Las Vegas.

Jag tror på någonstans i Storbritanien b.l.a eftersom Maccer och Paul kommer därifrån.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

först vill jag bara säga att london är trisst, grått och trångt, skulle nog vara svårt att ha kul i en sån stad.

men stockholm skulle vara bra som stad fasst om inte det vore så tråkig brottslighet där(jämfört med USA)

För det första har jag besökt london och det är definitivt inte lika grått och trist som det visas i the getaway.

För det andra kan man inte jämnföra brottsligeten i gta-spelen med verkligheten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...