Jump to content

Något kul jag har hittat


Blues
 Share

Recommended Posts

Här e gtasajtens första nyhet :unsure: iaf som finns kvar :P

Välkomna till den nya GTA sajten.

Den nya adressen är för tillfället http://www25.brinkster.com/hultenius/ så glöm inte att uppdatera era bokmärken.

Den nya GTA sajten innehåller mycket mer information och har fått ett nytt utseende. Dessutom är den byggd för att lätt uppdateras och för att klara av GTA3/GTA4 och framtida GTA spel.

Forumet och ”Frågor och svar” sidorna är inte klara än. Jag tänkte göra ett eget system till dom som är specialanpassat till GTA sajten istället för att bara ansöka om ett forum på en annan hemsida.

Just nu är det bara jag och Blaque från ”Blaque´s GTA-sajt” som är skribenter här men om sidan går bra och GTA3 kommer att bli så stort som vi hoppas så kommer vi antagligen behöva flera. Vi hoppas i alla fall att vi kan ge er tillräckligt med nyheter under tiden.

Slutligen vill jag bara säga att det är ni besökare är viktiga för att sidan ska leva vidare. Var aktiva, deltag i undersökningarna, kommentera nyheterna och besök GTA sajten regelbundet. Vi behöver er för att GTA sajten ska bli så bra som möjligt.

Ha kul och utnyttja GTA sajten till max!

// Hultenius

Redigerad av Copstar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...