Jump to content

angående stunt.....


Joffe
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Vad jag vet så finns det en bugg, kommer ej ihåg om det va på både PC och ps2 eller nån av dem. Men iaf. man ska ställa sig med PCJ 600 så att framhjulet nästan nuddar en sån här byta-kläder-grej sen när man kliver av ska man automatiskt byta kläder och sen ska man sitta fast på motorcykeln. Finns bättre förklaringar på andra ställen, vet heller inte om det funkar eller ej, jag har aldrif fått det att funka ändå. (Annars kan du ju alltid volta med bilen istället)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ang. det där med att "fastna" på mc:n så har jag aldrig lyckats få det att funka genom att göra som det stod här uppe men däremot genom att gå och byta kläder, sätta mig på en motorcykel och köra en liten bit, sen kolla på replayen så att man i replayen får se när man byter kläder. när man sen stänger av replayen borde man ha fastnat i motorcykeln. fast när jag gjorde det blev det typ att gubben gick omkring med mc:n runt sig som en badring...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...