Jump to content

TROR JAG SÅG ETT UFO!


Diaz
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vad är snapshot?

Snapshots är istället för Tags eller de gömda Paketen från de gammla GTA spelen. Plygande grejer i San Fierra som man ska ta kort på. Tar man kort på 50 (Tror jag) så får man lite vapen och sånt. :huh:

Men som sagt de finns bara i San Fierra. Inte i Las Venturas och Red County som UFOna finns.

:ph34r:

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok ingen som har en bild på en snapshot? vet inte riktigt vad jag skall leta efter...

men jonasjonas, vet du inte vad snapshots är, det borde ju du fatta om du läser tråden bara, men iallafall, häromdagen så tog jag en bild på någon konstig jävla indianby när jag sprang lång in i öknen i Las Venturas, typ infödingar eller något, är det också en sån här "speciall" grej som finns ller har ni andra också hittat dom? jävligt fula var dom iallafall, typ läskig musik och sånt, fick fasen gåshud, men riktigt detaljerat, offerplats och grejer, ska ladda upp bilderna inom kort!

Redigerad av TöllsjöJügge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men jonasjonas, vet du inte vad snapshots är, det borde ju du fatta om du läser tråden bara, men iallafall, häromdagen så tog jag en bild på någon konstig jävla indianby när jag sprang lång in i öknen i Las Venturas, typ infödingar eller något, är det också en sån här "speciall" grej som finns ller har ni andra också hittat dom? jävligt fula var dom iallafall, typ läskig musik och sånt, fick fasen gåshud, men riktigt detaljerat, offerplats och grejer, ska ladda upp bilderna inom kort!

ok jurgen...men skojjar du eller? vilken tid var du där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt ärligt TöllsjöJügge din nörd, har du inget liv?!

hahahahaha SNACKA om att ha uppmärksamhets behov!!!!

TöllsjöJügge kramade dina föräldrar inte dig när du var liten?!

Dom kanske ignorerade dig under din uppväxt så det är därför du behöver den lilla droppe av uppmärsamhet som du kan få av för dig okända mäniskor över nätet! :huh:

Jag tycker synd om dig! Du, du får gärna mejla mig ditt nummer så kan jag alltid prata med dig och vara din vän din stackare!

Jag förstår dig, du har oxå rätt att höras och finnas till och synas!

Och ta den lungt, vi VET att du finns.

Du är bland vänner.... :'( :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland så kan man undra om du föröker vara rolig eller om du är seriös, men du, jag ska säga dig, att sitta vid en jävla data och tänka ut i över en timma vad man ska skriva för att försöka att få lite roliga meningar inte är värt nåt, och sitta vids en skärm och tänka ut sina väl valda ord för att dissa någon inte är någon bedrift, men du ska få mitt nummer så du kan ringa och dissa mig över luren, men sitt nu inte och skriv upp vad du ska säga, och tvekar du i en enda mening så är du så töntig som du verkar, 0737717359, grattis, du har just fått en ny vän.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du, jag sitter 20 minuter i stöten 3 ggr om dagen! Jog jobbar som kock o har inte sitta vid datorn i en timme och tänka ut "roliga" komentarer! Men tack för uppmuntran. Mina "roliga" komentarer faller sig naturligt för mig! De bara dyker upp. Precis som dina uppmärksamhets behov ryck gör uppenbarligen....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...