Jump to content

TROR JAG SÅG ETT UFO!


Diaz
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

hehe.. skönt att höra!

Man måste ju ha lite roligt här i livet....

Basteard, e du från sthlm?!

"ditt pulver" har aldrig hört det uttrycket, det finns inte här nere i skaåne! ;))

Mmm, det måste man.. :D

Ja, jag är från Stockholm. Det står på min profil.

Hehe, det var en polare som skrev det sista.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg ett UFO igår när jag flög nära flygplatsen i LV(den man äger) precis efter jag lyft runt 02:00 och jag försökte komma ikapp den men den var för snabb. Notera att jag åkte i jetplanet som går fort.

R* har själva sagt att det ska föreställa flygplan som flyger. Dom fanns även i VC men då kunde man inte flyga så högt så man kom på samma höjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R* har själva sagt att det ska föreställa flygplan som flyger. Dom fanns även i VC men då kunde man inte flyga så högt så man kom på samma höjd.

aa, det är klart att det finns prickar som flyger fort o högt och det är plan men det här flög bara en 4meter ovanför , :(

PS: raderade klippet för att kunna filma när jag o mina pals skejtade , men jag lovar att jag ska lägga upp ett klipp på en sån där flygande ljus prick om jag hittar nån, och sen så är den inte alltid på samma ställe så ni ska inte leta på bron leta bara ute i badlands....................... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...