Jump to content

Nästa gta (till ps3)


mulla
 Share

Ska ni köpa ps3?  

61 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Rösta på en av frågorna

Sony har gjort ett avtal med Rockstar Games, nu kommer nästa gta spel att släppas till alla konsolerna samtidigt, Xbox2 (naturligtvis kommer den ut nästa år), Ps3 runt 2005 vinter och 2006 sommar, PC

Tycker ni att det borde komma till Xbox2? Jag tycker inte att den borde komma ut till Xbox, men playstation 3 kommer att kosta runt 5000-6000 som ps2 kostade 6000. Det var ganska dyrt eller vad tycker ni?

Det är ju slöseri med pengar, jag ska nog sälja min ps2 snart och köpa ett nytt grafikkort snart för datorn. Så jag kan lira doom3 och nästa gta på den. Eftersom gta kommer att komma till alla konsoler (datan också) samtidigt.

Är det nån som vet en bra ställe där jag kan sälja min ps2, inte nån webbsida. Inte sånna typ som blocket. Butiker (internetbutiker också) vill jag ha.

Redigerad av mulla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rösta på en av frågorna

Sony har gjort ett avtal med Rockstar Games, nu kommer nästa gta spel att släppas till alla konsolerna samtidigt, Xbox2 (naturligtvis kommer den ut nästa år), Ps3 runt 2005 vinter och 2006 sommar, PC

Tycker ni att det borde komma till Xbox2? Jag tycker inte att den borde komma ut till Xbox, men playstation 3 kommer att kosta runt 5000-6000 som ps2 kostade 6000. Det var ganska dyrt eller vad tycker ni?

Det är ju slöseri med pengar, jag ska nog sälja min ps2 snart och köpa ett nytt grafikkort snart för datorn. Så jag kan lira doom3 och nästa gta på den. Eftersom gta kommer att komma till alla konsoler (datan också) samtidigt.

Är det nån som vet en bra ställe där jag kan sälja min ps2, inte nån webbsida. Inte sånna typ som blocket. Butiker (internetbutiker också) vill jag ha.

Var har du hört det här, Att nästa GTA ska släppas till ps3, pc och xbox 3 samtidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det spelet släpps till PC, Xbox, PS2 samtidigt så är ju PC det självklara valet för många. Dessutom så skulle R* tjäna mycket på att släppa till alla tre samtidigt.

Men han säger emot sej själv, han skriver att det kommer släppas till alla konsoler på samma gång och samtidigt att Sony precis har skrivit ett nytt kontrakt med rockstar. Låter inte alltför trovärdigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det bör nog komma till PS3. Förstår inte riktigt varför dom skulle släppa det till PS2, då PS3:an kommer bli kraftigare och antagligen kommer spelet kräva otroligt mycket mer.

Nu har jag inte läst mycket om PS3, men om man bara jämför PSX med PS2 så borde förändringen bli ungefär lika stor till PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det bör nog komma till PS3. Förstår inte riktigt varför dom skulle släppa det till PS2, då PS3:an kommer bli kraftigare och antagligen kommer spelet kräva otroligt mycket mer.

Nu har jag inte läst mycket om PS3, men om man bara jämför PSX med PS2 så borde förändringen bli ungefär lika stor till PS3.

Är inte PSX och PS3 samma sak?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker första inlägget är något förvirrat och innehåller falsk info <_<

Nåväl, nästa GTA kommer till nästa generations konsoler (dvs. PS3 och/eller Xbox2. GC2 är troligen borträknad då Nintendo tycker GTA är för våldsamt). Spelet släpps dock inte tillsammans med någon av konsolerna utan kommer först något år senare (vad jag har hört iaf). Så sikta in er på 2007.

*Tråd flyttad*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...