Jump to content

Är det värt pengarna??


visse00
 Share

Recommended Posts

jag tycker det är prisvärt, men jag tror det kommer ett ännu bättre spel på fredag, virtua tennis2

Men om man inte gillar Sportspel förutom då bilsport och mc och vill ha STORA spel så är VC alltså ett bra köp?!?

Då ska jag springa och köpa och sedan börja fråga alla här om uppdragen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska absolut köpa GTA - vice city. De finns inget mer prisvärt spel där du får så mycket speltid!

Uppdrag är lätt att hitta, de finns utmarkerat på kartan och de är bara att följa den..

Spring till närmaste återhandlare och köp VC nu! :ph34r:

Ok... låter skitbra!!

Kostar runt 600 va?

Hur fort varvar man spelet då? Om man inte är alltför bra men har klarat GTA1 2 och 3... Ungefär hur lång tid räcker det??

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man har ett PS2 så får man bara inte missa chansen att köpa Vice City! :ph34r:

Spelet kostar mellan 500-700 beroende på vart man köper det.

Billigaste är Spelbutiken.se där man kan köpa det för 500 kr (OBS! Endast om man köper ett annat PS2-spel på samma gång).

Webhallen.com är också ganska bra, där kan man köpa det för 530 kr.

Sedan har vi såklart GTAsajtens Webshop där du köper spelet för 580 kr och stödjer samtidigt GTAsajten! (Du får även Super Member en månad i forumet)

I affärerna brukar spelet dock kosta mer, vanligtvis runt 650 kr.

Sen ville jag bara tillägga att buggarna som alla talar om inte alls är så farliga... jag kanske har haft otroligt mycket tur men jag tror faktiskt inte jag hittat en ända bugg!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...