Jump to content

Keep your friends close


xekenx
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Stå bara utanför ditt kontor och sjkut alla som du ser, sen efter ett litet tag så kommer Lance och ni börjar skjuta på varandera, men han flyr upp mot taket(vid helikoptern) spring efter honom och sen när du kommer upp på taket så döda han(lite krångligt men). Sen när du har tagit död på han så spring bara ner till ditt kontor så får du möta sonny...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stå bara utanför ditt kontor och sjkut alla som du ser, sen efter ett litet tag så kommer Lance och ni börjar skjuta på varandera, men han flyr upp mot taket(vid helikoptern) spring efter honom och sen när du kommer upp på taket så döda han(lite krångligt men). Sen när du har tagit död på han så spring bara ner till ditt kontor så får du möta sonny...

jo men jag gjorde det och sprang efter lance upp på taket där det verkligen blir våldsamt, så ja sprang upp på helikopterplattan och ösde ner lite granater över de andra.. men lance verkar inte vara kvar på taket sen? hur vet man att man dödat honom? flyr han ner från taket igen eller?

jo jag sprang ner sen till kontoret då kom sonny... och hans folk bara stormar in, men vart är sonny då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men jag hittar inte dem, ja vet inte om ja dödade lance på taket eller inte, mm får men reda på det eller?

sonny vart tar han vägen efter man mött på honom andra gången nere vid ingången? när alla hans maffia gubbar stormar in, ska man springa ut från sitt um ner i hallen och hitta sonny där eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla här...Lance stannar på taket, jag sköt honomi bitar med raketkastaren bakifrån, alltså uppifrån helikopter plattan (faktum är att jag aldrig såg han dö, lite synd)

Sen sprang jag ner till stora trappan, då kom sonny och hans typ livvakter.

Jag tror att det blir en liten videosekvens här.

Och sen är det bara att döda dom, inte alls så svårt <_<

Lycka till nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla här...Lance stannar på taket, jag sköt honomi bitar med raketkastaren bakifrån, alltså uppifrån helikopter plattan (faktum är att jag aldrig såg han dö, lite synd)

Sen sprang jag ner till stora trappan, då kom sonny och hans typ livvakter.

Jag tror att det blir en liten videosekvens här.

Och sen är det bara att döda dom, inte alls så svårt <_<

Lycka till nu!

tack så mycket, nä man ser aldrig lance dö tyvärr, det var dte som gjorde mig orolig.. kastade granater på han från helikopterplattan...

men sen så efter nästa filmsekvens med sonny dog jag för jag stod kvar på kontoret och folk bara rusar in... sprang du ut? och åt vilket håll sen? höger/vänster eller ner för trappan, var är sonny?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gave:

Ja och spring längst ner i källaren när du inte har så mycket liv och hämta nytt liv. Det går ju inte på tid så ta det bara lungt så klarar du det.....

Äh..Fjoll-taktik.....

SÅ HÄR SKA DU GÖRA:

Skut ner sonny en gång med raket-gevär och resten med Python.....(när du står på trappan så klart)

Oki så du har tagit fram raketgeväret redan innan sista filmscenen då? och skjuter sonny direkt när den är slut? lätt eller? dör han av skottet då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite tips, klara 12 vigilante. så kan ni ha 150 i armor. sen kör ni ut pizzor till level 10. då kan ni ha 150 i hälsa. ladda upp med mycket phyton skott och den grymaste hagelbössan. andvänd autoaim. så bör ni klara det.

för att klara 12 i vigilante, är det lättast att använda stridsvagnen då? eller vilket fordon är bäst där?

pizzor till level 10 är det lätt? eller? tycker det är så jävla långa sträckor med pizzamoppen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...