Jump to content

Uppdrags hjälp!


Gizmo04
 Share

Recommended Posts

Använd en snabb och tålig bil och gör allt för att columbianerna inte rammar värdetransporten. Knuffa in dem i tunnelväggen, i andra bilar eller oskadliggör dem med drive by's. Byt bil vid behov.

I en guide på Gamefaqs fanns ett annat sätt att klara uppdraget på, detta är dock lite fuskigt. Tydligen anfaller columbianerna bara när man själv är närvarande så man kan klara uppdraget genom att åka direkt till Pike Creek och vänta där tills värdetransporten anländer.

Det är ett ganska roligt uppdrag så jag rekommenderar den förstnämnda metoden. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bugar och bockar för hjälpen.

Efter jag hade skrivit in här och nästan gett upp. så ordnade det sig på egen hand.

Men det var ganska svårt som du sa när man körde tätt inpå värdetransporten.

Men Jag tackar och kanske behöver jag mer hjälp med gta3 så småning om.

Köpte det eftersom väntan på gta sa till pc blev för stor och vice hade jag redan spelat och klarat så jag kunde inte låta bli att prova gta3 också :).

Som det ser ut nu så verkar jag ha klarat alla uppdrag i gta3 också men dessa jädrans telefon terrorister och deras uppdrag får jag nog träna på verkar det som :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...