Gäst Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vad händer om man får 100% progress med nån tjej. jag har 89 på Barbara nu så vad händer om man får 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 du får kläder av henne. vad för kläder vet jag inte. är inte barbera polisen? om det e hon så får du en polis uniform... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 du får kläder av henne. vad för kläder vet jag inte. är inte barbera polisen? om det e hon så får du en polis uniform... Yahoo!!!! Barbara är tanten som är "divorced with 2 kids" Men hon är ju utanför polisstationen i El Tabasco eller vad det nu hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Barbara? henne har jag inte sett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ja, du får snut kläder av henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Läs den klistrade/pinnade tråden så ser du vad du får av varje tjej vid 50% respektive 100%. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=21506&st=0 Redigerad 23 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djjjj Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Vad händer om man får 100% progress med nån tjej. jag har 89 på Barbara nu så vad händer om man får 100 Hur ser jag hur många procent man har av en flickvän?( har spelet till ps2) Och hur vet jag när jag klarat en? Håller på med Denise, läste att man får en pimpsuit när man klarat henne, får man den till sin gaderob eller? får man något slags meddelande när man klarat henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts