Jump to content

Cykelfallskärm!


GTAjonte
 Share

Recommended Posts

Detta kanske är en onödig topic men jag måste berätta en sak, jag var uppe på Mt.Chilliad, och så tog jag det där Mountainbike racet som finns där uppe, men istället för att försöka vinna så åkte jag och tog fallskärmen, och hoppade ut för hoppet med cykeln, och hoppade av den i luften, och vecklade ut fallskärmen, men så helt plötsligt när jag var i luften så teleraporterades jag tillbaka till banan igen, men det värsta var att jag satt på cykeln men jag hade fallskärmen utvecklad ;)! Så jag kunde göra vilka stunt jag ville men jag trillade aldrig av cykeln (w00t)! Snacka om bugg!

Redigerad av GTAjonte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta kanske är en onödig topic men jag måste berätta en sak, jag var uppe på Mt.Chilliad, och så tog jag det där Mountainbike racet som finns där uppe, men istället för att försöka vinna så åkte jag och tog fallskärmen, och hoppade ut för hoppet med cykeln, och hoppade av den i luften, och vecklade ut fallskärmen, men så helt plötsligt när jag var i luften så teleraporterades jag tillbaka till banan igen, men det värsta var att jag satt på cykeln men jag hade fallskärmen utvecklad (w00t)! Så jag kunde göra vilka stunt jag ville men jag trillade aldrig av cykeln ;P! Snacka om bugg!

MEN gud va coolt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...