Maxz Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 När jag försöker ändra namn på ett videoklipp så kommer det en ruta upp där det står att jag inte kan ändra namnet på filen för då finns det risk att man inte kan spela upp den! Detta händer nya filmklipp men inte alla! Vad kan man göra åt saken?, när jag byter namn på klippet går det inte att spela upp längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Ta inte bort .avi/.mpg/.mpeg/.wmv slutet, det MÅSTE vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Ta inte bort .avi/.mpg/.mpeg/.wmv slutet, det MÅSTE vara kvar. men det är kvar även om man suddar bort de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 men det är kvar även om man suddar bort de nej, inte om man har "visa kända filnamnsändelser" eller whatever under explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Va bra att det funkar nu tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts