Jump to content

flyga in under vice city


Winston S.
 Share

Recommended Posts

på ps2 går det ju att flyga in under staden via poolen i källaren i det stora huset man äger på starfish island. det går ju som alla vet inte på dator. vet inte om alla andra redan vet andra sätt att komma in under staden på dator, men jag har iaf hittat ett.

inte så fantastiska bilder men... du tar iaf en liten helikopter typ den som du får på baksidan av ditt mansion efter att ha tagit siochså många paket. flyg till den lilla mataffären som ligger typ 100 m från det stora köpcentret (mellan köpcentret och huset man kan äga där). lirka dig in genom den lilla lilla dörren, flyg lite framåt, sen uppåt, sen framåt och sen neråt och du är ute under spelet. ganska kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du förklarar inte dåligt men vissa här verkar inte kunna banan så bra.

Jag försökte knuffa in seasparrowen med en bil några gånger men det slutade med att helin välte och började brinna. Sen prövade jag med en Maverick och då fick jag i alla fall in halva innan den tog eld. :)

Edit: Klarade det! :P Fast det går bara med Sea Sparrow, Maverick är för hög.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det funkar inte... Nu gjorde jag så att jag flög in me helin... Precis utanför hoppar jag av då kom den lite längre in än om man knuffar med bilen men den tar fortfarande imot...

Plus att nu kommer den inte längre in pga att det står grejer i vägen...

Redigerad av EricHarris
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så långt in behöver den inte puttas. precis så att "stjärtstången" på helikoptern är innanför dörren. borde gå. första gången jag flög in så lyckades jag flyga in, sen har jag fått putta för hand. här är lite nya bilder. leka ubåt...

och under flygplatsen:

(ericharris: coolt namn förresten. pax för att vara dylan * : ) ... har du sett "elephant"? jävla skitfilm)

Redigerad av Winston S.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...