Jump to content

Hattrick


Upson
 Share

Recommended Posts

Användarnamnet är som bekant Steijer. Lagnamnet är, Deportivo de Malexi och spelar i South Africa 27flag_309617_0.gif

Jag innehar en hedrande andraplats i II.3. Arenan, Malexi Park har 80 000 plater, 20 000 av dessa är sittplatser. Jag har spelat sedan säsong 4 (12 nu).

Varför Syd-Afrika? Jag var tillsamans med min familj bosatt där för några år sedan och skapade sålunda mitt lag där.

Jag är uppbokad de två veckor framåt, därefter spelar jag gärna träningsmatch mot någon från forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Användarnamnet är som bekant Steijer. Lagnamnet är, Deportivo de Malexi och spelar i South Africa 27flag_309617_0.gif

Jag innehar en hedrande andraplats i II.3. Arenan, Malexi Park har 80 000 plater, 20 000 av dessa är sittplatser. Jag har spelat sedan säsong 4 (12 nu).

Varför Syd-Afrika? Jag var tillsamans med min familj bosatt där för några år sedan och skapade sålunda mitt lag där.

Jag är uppbokad de två veckor framåt, därefter spelar jag gärna träningsmatch mot någon från forumet.

Möt mig då (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur hög är din bästa spelare? Själv sitter jag på en himelsk spelupplägare, som blir titansik nästa vecka. Jag hoppas kunna göra mig av med honom för 60 000 000 kronor i runda slängar :P

Min högsta spelare är oförglömlig (Steget under himmelsk). Vad är ditt stjrän-rekord då? Mitt är 45,5...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såklart man lirar..! ;P

Lirat sen..ehm, ska se...säsong 15 ;P

Tallkrogen IF (16724)

Serie: VI.795 (kommer gå upp iår med bara tdl i princip)

Användarnamn: Marquis

Har såklart ht-supporter!

Mina bästa lirare är just nu mina två gudabenådade anfallare, ena har god chans till svenska landslaget om allt går väl. (Per Malmell) som för övrigt vann skytteligan sin första säsong förra året, och har möljighet till det iår igen ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såklart man lirar..! ;)

Lirat sen..ehm, ska se...säsong 15 (w00t)

Tallkrogen IF (16724)

Serie: VI.795 (kommer gå upp iår med bara tdl i princip)

Användarnamn: Marquis

Har såklart ht-supporter!

Mina bästa lirare är just nu mina två gudabenådade anfallare, ena har god chans till svenska landslaget om allt går väl. (Per Malmell) som för övrigt vann skytteligan sin första säsong förra året, och har möljighet till det iår igen ;P

Varför det? Landslaget har väl högre ambitioner än Gudabenådat? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...