Jump to content

bug eller "hemlighet"?


chiligr
 Share

Recommended Posts

asså för nåra dar sen flög ja en leviathan eller va den nu heter.

körde multi me min polare.........

vi flög över vattnet o min polare ropar c'ya.........o hoppar ner.

ja kände mig tvungen o följa efter men för att höja nöjesfaktorn flög ja skithögt upp........när ja tyckte att ja hade kommit tillräckligt högt så klev ja ur.......ja landar i vattnet. Men inte vart som helst i vattnet........ja landar nämligen på botten......det kom ingen syremätare o ja kunde inte komma upp till ytan.......kan de va en hemlighet eller ttror ni bara de e en fet bug? ja tror de e en hemlighet men ja e inte säker. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då börjar vi sjunga bugg i mitt spel bugg i mitt spel bugg i mitt spel bugg i mitt j***a s**t PS2!!! F*n i h*****es j***a mögg!!! Nu gör vi upplopp nu gör vi upplopp i lokala spelbutiken. Melodi är valfri. ;)

haha stor risk att de va en bugg.....kan ingen av er testa så får fi se om de händer för er.......R* är jö bra på hemligheter jö

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså för nåra dar sen flög ja en leviathan eller va den nu heter.

körde multi me min polare.........

vi flög över vattnet o min polare ropar c'ya.........o hoppar ner.

ja kände mig tvungen o följa efter men för att höja nöjesfaktorn flög ja skithögt upp........när ja tyckte att ja hade kommit tillräckligt högt så klev ja ur.......ja landar i vattnet. Men inte vart som helst i vattnet........ja landar nämligen på botten......det kom ingen syremätare o ja kunde inte komma upp till ytan.......kan de va en hemlighet eller ttror ni bara de e en fet bug? ja tror de e en hemlighet men ja e inte säker. ;)

hahaha -_- , samma hände mig och en kompis på 2 player.

tänkte spela in på datan men då var jag tvungen att stänga av mitt ps 2 :P

tror att det var en bugg

Redigerad av jojon_5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha stor risk att de va en bugg.....kan ingen av er testa så får fi se om de händer för er.......R* är jö bra på hemligheter jö

hemligheter ja och dublelayer skivor är bra på att slakta spel. Mitt SA haka upp sig när ett plan krascha så det dimper ner plan hela tiden över allt för mig. Kan knappt vara utomhus på det. ;) Tur nog är det endast på min fusk sparfil. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hemligheter ja och dublelayer skivor är bra på att slakta spel. Mitt SA haka upp sig när ett plan krascha så det dimper ner plan hela tiden över allt för mig. Kan knappt vara utomhus på det. :ermm: Tur nog är det endast på min fusk sparfil. :o

Tänk om det är så att om man fuskar mkt så är det större risk att man dör på sånna sätt, typ som fler flygplan krashar på en om man fuskar?! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...