Jump to content

Kan inte klara uppdraget kanske *SPOilER*


mulla
 Share

Recommended Posts

Alltså uppdraget är "s" ikonet men Cesar är också med mig. Jag ser en massa människor springa med tvn och en massa hus brinner och jag ser helikoptrar,

Det är i Los Santos när man har kommit tillbaka till sitt hus och alla bilar sprängs man ser en massa rök där uppe. Fattar inte vad man ska göra?

Snälla kan nån säga vad jag ska göra? Hur ska jag rädda?

Och jag gjorde nånting igår och då stog det att jag skulle åka till kommer inte ihåg "station" och när jag precis gjorde det stog det åk tillbaka och rädda dem.

"Rescue nånting a couple of ganton ... kommer inte ihåg"

Kan nån hjälpa mig tack?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du ha klarat hundra procent på San andreas om du inte klarat storylinen?

Och hur kan ha klarat HUNDRA procent på Gta 3 när det bara går att få 99 procent, pga uppdraget där man dödar han man ska få ett uppdrag av senare?

Humm? Lier?

lol -_- ¨

min kompis har klarat det och jag fick låna hans minneskort och jag överförde det till mitt minneskort!! Så jag vill göra uppdragen för är roligt men!!!!!!!!!

vem ska jag rädda? vilka grannar? hur ska jag rädda?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du ha klarat hundra procent på San andreas om du inte klarat storylinen?

Och hur kan ha klarat HUNDRA procent på Gta 3 när det bara går att få 99 procent, pga uppdraget där man dödar han man ska få ett uppdrag av senare?

Humm? Lier?

Man gör kenjis uppdrag innan man dödar honom då fattar du väl.

mulla: Prova att läsa vad det står, du ska ta med dig några ut ditt gäng, inte skjuta dom. Sedan drar du till stationen och möter några eses sen går ni till några hus och skjuter ner gula snubbar ni ser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...