Jump to content

Wang Autos


Marreo
 Share

Recommended Posts

Jag har gjort alla uppdrag, det sista var "end of line" och som jag förstod det hela, så var "end of line" det sista. Men jag kan ändå inte köpa Wang Autos.

Inann jag hade gjort "end of line" så kunde jag gå in i köp ikonen och då stod det att jag inte kunde köpa det än. Men nu så kommer det ingen text som säger något.

Jag har tittat på lite tidigare topics om det här, men förstår ändå inte vad som har händer, för jag har väl gjort det sista uppdraget?

Vad måste jag göra mer för att kunna köpa WA?

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort alla uppdrag, det sista var "end of line" och som jag förstod det hela, så var "end of line" det sista. Men jag kan ändå inte köpa Wang Autos.

Inann jag hade gjort "end of line" så kunde jag gå in i köp ikonen och då stod det att jag inte kunde köpa det än. Men nu så kommer det ingen text som säger något.

Jag har tittat på lite tidigare topics om det här, men förstår ändå inte vad som har händer, för jag har väl gjort det sista uppdraget?

Vad måste jag göra mer för att kunna köpa WA?

Tacksam för svar!

klarat bilskolan? efter bilskolan får du ju 2 telefon samtal... då kan du köpa de

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej! jag hade kanske brons och silver på dom men har du gjort Zeros för det måste du tror jag? för han e inblandad i BilStölderna :huh:

nej man behöver inte göra zeros, jag har då inte gjort de, bara köpt de o klarat första uppdraget av han, men inte nå mer...

och nej de räcker me att du får brons på allt på bilskolan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej! jag hade kanske brons och silver på dom men har du gjort Zeros för det måste du tror jag? för han e inblandad i BilStölderna :huh:

Jag har klarat alla uppdrag, inklusiv "End of line". Men när jag tänker efter så kanske jag inte klarade den sista övningen på bilskolan, ska gå ut med hunden och sedan kolla upp det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat alla uppdrag, inklusiv "End of line". Men när jag tänker efter så kanske jag inte klarade den sista övningen på bilskolan, ska gå ut med hunden och sedan kolla upp det.

ok.. de sista "uppdraget" e när du ska åka fram o tillbaka på 120 sec...klarar du de så ska du få ett samtal sen... eller 2 :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...