Jump to content

Dudes från andra GTA-spel i GTA:SA


iamabbe
 Share

Recommended Posts

misty från gta3 är väl med?

Nä, men Catalina.

Du Robbin, det ända Tommy Vercetti har "varit med" i SA är i uppdraget i LV när Rosenberg ska säga till den där maffia familjen att "He´s the boss". När man sen ska skjuta sig ut så säger Rosenberg "Hey just like old times Tommy". Och då svarar CJ lite coolt "Who the fuck is Tommy"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, men Catalina.

Du Robbin, det ända Tommy Vercetti har "varit med" i SA är i uppdraget i LV när Rosenberg ska säga till den där maffia familjen att "He´s the boss". När man sen ska skjuta sig ut så säger Rosenberg "Hey just like old times Tommy". Och då svarar CJ lite coolt "Who the fuck is Tommy"?

Joo de vet jag, gjorde det uppdraget idag... :wub:

Men tack för infot :o

Men jag ber återigen om ursäkt för missförståndet :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, men Catalina.

Du Robbin, det ända Tommy Vercetti har "varit med" i SA är i uppdraget i LV när Rosenberg ska säga till den där maffia familjen att "He´s the boss". När man sen ska skjuta sig ut så säger Rosenberg "Hey just like old times Tommy". Och då svarar CJ lite coolt "Who the fuck is Tommy"?

det finns ju en liten bar i san fierro som heter mistys...hade kunnat vara hon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, verkar som om det finns gamla karaktärer från det förra spelen.

Jag ha mött på "Fido" (gta3 killen) i racet när man tvingas fly från Los Santos.

Verkar som om rosenborg, salvatore leone, kent paul och en lovefist medlem finns me, någon annan?

Skriv gärna om ni hittar ngn annan och var dom ligger, skriv ALLA ligger!

Jag är på andra ön (san Francisco) och är på uppdraget när man ska åka till en kille och sen så döljer han sig därbak med en pistol, man ska typ spränga blocks!

Jag har inte börjat med W uppdragen än..kommer jag möta ngn av dom gamla karaktärerna snart??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...