Jump to content

Snacko om BF och alla expansioner här!


Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

men dom snackar inte om DC final (om du inet vet vad det är så är det

Desert Combat) och det skulle behövas en ny som inte är proppad! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DC (även final) är bara bra för en sak: När du vill lira något totalt hjärndött. Annars suger DC hårt...

Finns bara två moddar som är riktigt bra, det är Silent Heroes (som jag lirar klanspel i) och Forgotten Hope.

Det finns även andra bra moddar som Eve of Destruction och Galactic Conquest, men de slår inte lika högt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DC (även final) är bara bra för en sak: När du vill lira något totalt hjärndött. Annars suger DC hårt...

Finns bara två moddar som är riktigt bra, det är Silent Heroes (som jag lirar klanspel i) och Forgotten Hope.

Det finns även andra bra moddar som Eve of Destruction och Galactic Conquest, men de slår inte lika högt.

frogotten hope har så tråkiga banor . om man inte räknar omaha beach förstås :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DC (även final) är bara bra för en sak: När du vill lira något totalt hjärndött. Annars suger DC hårt...

Finns bara två moddar som är riktigt bra, det är Silent Heroes (som jag lirar klanspel i) och Forgotten Hope.

Det finns även andra bra moddar som Eve of Destruction och Galactic Conquest, men de slår inte lika högt.

Anledningen till att jag gillar DC (även) är för att jag min granne har bjudit in mig och "lärt" mig att spela Battlefield Desert Combat det roliga är att han spelar med an Klan eller lag eller vad man nu vill kalla det som låg på Europas top 20 lista så han är ganska duktig. Han kör helikopter för det mesta och laget är Kellys Heroes men nu spelar dom inte i Europeriska ligan längre efter som att dom fick för många matcher så att dom inte fick ihop lag till matcherna. Nu i Svenska Mästerskapen i BF så kom dom bara 4:a men dom har tappat många bra spelare nu på sistonde så att om dom hae haft samma lag som när dom låg på top 20 listan hade domn vunnit SM ganska så lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BFV var skojj ibörjan när allt var nytt.

Kommer ihåg de första stunderna med den underbara grafiken och vapnena, helikoptrarna var också en dröm.

Mn efter ett tag så märkte man att public fanns det ingen Teamplay känsla alls. Alla väntade på en helikopter eller flygplan och drog iväg och körde runt i luften och lajjade medans man själv sprang runt på marken och letade efter ett ställe att sikta in sig med sitt gevär och smälla av ett skott, men den stunden kom aldrig.

När man sedan plockade fram den gammla, nästan dammiga BF42 skivan och sedan kom tillbaka till gammla WWII så märkte man något enormt. De som saknades i BFV finns nu på orginalet, teamplay!

Det fanns två varianter i mitt huvud för att få ihop detta.

Antingen så spelade man seriöst på bf och bara lajade på bfv

eller så hade de som spelade oseriöst hela tiden börjat spela bfv och de som vill ha seriöst spelade bf.

Men men, testa gärna på ett internet café eller något liknande innan du bestämmer dig.

Kan också hänvisa till http://www.bfsajten.com där BF snacket hålls igång hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BFV var skojj ibörjan när allt var nytt.

Kommer ihåg de första stunderna med den underbara grafiken och vapnena, helikoptrarna var också en dröm.

Mn efter ett tag så märkte man att public fanns det ingen Teamplay känsla alls. Alla väntade på en helikopter eller flygplan och drog iväg och körde runt i luften och lajjade medans man själv sprang runt på marken och letade efter ett ställe att sikta in sig med sitt gevär och smälla av ett skott, men den stunden kom aldrig.

När man sedan plockade fram den gammla, nästan dammiga BF42 skivan och sedan kom tillbaka till gammla WWII så märkte man något enormt. De som saknades i BFV finns nu på orginalet, teamplay!

Det fanns två varianter i mitt huvud för att få ihop detta.

Antingen så spelade man seriöst på bf och bara lajade på bfv

eller så hade de som spelade oseriöst hela tiden börjat spela bfv och de som vill ha seriöst spelade bf.

Men men, testa gärna på ett internet café eller något liknande innan du bestämmer dig.

Kan också hänvisa till http://www.bfsajten.com där BF snacket hålls igång hela tiden.

Jag har aldrig förståt hur man kan gilla BFV :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...