Jump to content

Favoritlåtar


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

strutter med kiss

welcome to the jungle med guns n roses

white wedding med billy idol (murderdolls har gjort en lite modernare cover på den) så den e väll OK, men inte ultra bra...

och den där sången där dom sjunger typ "fuck u i wont do what u tell me" eller liknande, vet nån vilken låt och grupp de e?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

strutter med kiss

welcome to the jungle med guns n roses

white wedding med billy idol (murderdolls har gjort en lite modernare cover på den) så den e väll OK, men inte ultra bra...

och den där sången där dom sjunger typ "fuck u i wont do what u tell me" eller liknande, vet nån vilken låt och grupp de e???

jag vet vilken låt du menar men jag vet inte vad dom heter ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästan allt är bra på K-DST, RADIO-X och även K-ROSE^^

resten e bara skit

Är lite petig nu och rättar. Nu skrev du lite fel va?

"Resten är bara skit." Med det menar du att alla som spelar, och kommer spela San Andreas tycker så. Det är så man uppfattar det. Det "rätta" sättet att skriva på är "Jag tycker resten är skit."

Vart är det röda äpplet för svenskalärarn? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är konstaterat att resten e skit och hip-hopen ger mig otur i uppdrag. ^^

Var helt enkelt tvungen att skriva så för jag är nu mycket vidskeplig eftersom jag klarade nyss "hämta-polis-mc-uppdraget" när jag bytte kanal från den där Radio Los Santos till RADIO-X.

4 försök med radio los santos på i bilen som jag åkte till första mcn med och klarade uppdraget på femte försöket! och då hade jag radio-x på. Det måste ju betyda något eller? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...