Jump to content

Pc


 Share

Recommended Posts

Dem släppte ut Sa till Ps2 för att dem tjänar mest på det. För att om Sa skulle komma till datorn så skulle kanske 40% - 50% av alla GTA fans köpa det, resten skulle nog inte kunna köra på deras dator.

Men däremot så kan alla som har ett Ps2 kunna köra det.

Ni som inte har Ps2 och vill köra Sa får väl vänta tills det kommer ut till datorn. Och om ni inte orkar vänta så får ni väl gå till polare och köra det eller bara strunta i det.

Och till er som säger att folk ska köpa ett Ps2: Tänker ni ens innan ni skriver?

Tror ni att folk lägger ut 2000 spänn för 1 spel?! Om man gör det då är man verkligen dum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men lol... :)

Vad är det att diskutera?

Ni som inte har PS2: vänta tills de kommer till dator och va glada över att när vi me PS2 har klarat hela spelet och är uttråkade så har erat "äventyr" precis börjat eller gå och köp ett PS2 om ni e så kåta och inte kan hålla er. Hur ni fixar pengar till de är ERT problem, ingen annans. Om ni inte vet vad ni ska göra tills det släpps på pc så kan säkert många här inne tippsa om många, många mycket bra spel till pc som finns ute sålänge.

Nu tycker jag att det är dags att låsa denna tråd.

Nuff sedd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag får bryta mig in i allt klagandet... *Funny drar åt sig topicen och håller den i ett fast grepp*

Varför använda forumet till att klaga? Om ni inte har PS2, njut av tanken att ni får uppleva SA till PC, om än inte nu men iaf inom en snar framtid.

Tycker vi tar och låser den här klagotopicen.

*Låst*

(Btw PC äger PS2 så jävla hårt)

*Funny hugger tag i topicens hals med sina tänder och några minuter senare, finns inte mycket blod kvar*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...