Jump to content

End Of The Line


Jeesp
 Share

Recommended Posts

Sista uppdraget får man av Sweet. Man ska först ta en Swat bil och köra rakt in i ett hus. Sen ska man ta sig igenom 4 våningar med massa skjutgalna vakter. Efter det kommer man upp i rummet där Big Smoke finns. Han ska man skjuta och sen ska man följa efter snuten som åker i en brandbil. Efter det är uppdraget slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan å helvete presis när ja köpt spelet så testa ja polis fusket efter ja snot min första polis motorcykel från gta vice city om det funka å det gjorde det sen när ja skulle sava stod det nåt med varning men det sket ja i nu är ja i andre staden kommer ja ej kunnde gjöra detta missionet då? skit jobbigt å lira om allt annars :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan å helvete presis när ja köpt spelet så testa ja polis fusket efter ja snot min första polis motorcykel från gta vice city om det funka å det gjorde det sen när ja skulle sava stod det nåt med varning men det sket ja i nu är ja i andre staden kommer ja ej kunnde gjöra detta missionet då? skit jobbigt å lira om allt annars  :'(

Om du menar "ta bort wanted level" fusket så är det ju lungt, den tar ju bara bort stjärnorna tills nästa gång du gör nått fult. Så var det i VC, men nu i SA så har jag vägrat använda fusk. (Vet inte om det finns nått liknande fusk till SA btw?)

(Dessutom så använder man även bara fusk efter att man klarat spelet :lol: )

Redigerad av Kattla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du menar "ta bort wanted level" fusket så är det ju lungt, den tar ju bara bort stjärnorna tills nästa gång du gör nått fult. Så var det i VC, men nu i SA så har jag vägrat använda fusk. (Vet inte om det finns nått liknande fusk till SA btw?)

(Dessutom så använder man även bara fusk efter att man klarat spelet :lol: )

Men kom liksom typ något i den här stilen Warning du har använt fusk det kan påvärka dig i spelets gång men om det nu är så att ja ej kan gjöra sista missionet så är man liksom fast där då klarar näst sista missionet sen slut å när man klarar sista missionet låsses saker upp då typ som man kan gjöra eller händer inget för om det nu inte händer nåt är det lungt men annars får man spela om : - (

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så här är det, du kan göra precis alla uppdrag förutom att det kommer endast stå 99% istället för 100% och du kommer inte få vissa grejer som t.ex:

***SPOILER***

Markera!

Stridsplanet vid "The Johnson Residence"

och tror det var en Rhino vid samma ställe inte 100% säker...

plus 1.000.000 $

det är de enda du missar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många uppdrag för att klara spelet ?

100?

Lite tankar om SA; först och främst så tycker jag att det helt klart var det bästa GTA spel som gjorts, även om jag inte gillade mycket av musiken (rapp, hip-hop och skit) och så saknar jag vissa radiopratare från VC. Förutom musiken så har jag nog inget att klaga på. Det här med att spelet var för kort tycker jag inte alls stämmer, visst...det kunde ju ha gjorts lite längre men då tror jag det inte hade varit många tråkiga och meningslösa uppdrag mot slutet. Dessutom så är GTA så mycket mer än bara uppdragen!

resumé; mycket fler och roligare uppdrag än på VC, jag tycker VC var för kort :P

Det finns det ju lite av varje miljö och det tycker jag är jättebra, eftersom i GTA III blev jag trött på att bara se stad hela tiden och i VC så tycker jag att det var för mycket strand och för lite stad.

SA får betyget 96% av mig. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...