Jump to content

Detta Får Inte Vara Sant!


NiKe-eKiN
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

GTA är en licens som R* fått låna av ID soft. I japan var det Capcom som hade licens för GTA.

Att R* inte gör fler innebär inte att det inte blir fler överhuvudtaget.

Skulle vara kul om nåt annat spelbolag, typ EA, Namco eller Capcom skulle släppa nästa GTA. De har ju alla tre en tradition av att släppa de flesta av sina storspel till alla format i stort sett samtidigt. Alltså: GTA till PC samtidigt som till PS3, plus att det kanske kommer till Revolution!

Så, som jag ser det är det BARA BRA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA är en licens som R* fått låna av ID soft. I japan var det Capcom som hade licens för GTA.

Att R* inte gör fler innebär inte att det inte blir fler överhuvudtaget.

Skulle vara kul om nåt annat spelbolag, typ EA, Namco eller Capcom skulle släppa nästa GTA. De har ju alla tre en tradition av att släppa de flesta av sina storspel till alla format i stort sett samtidigt. Alltså: GTA till PC samtidigt som till PS3, plus att det kanske kommer till Revolution!

Så, som jag ser det är det BARA BRA!

EA har ju också en tendens att tvinga utvecklarna att släppa sina spel avre sig de är klara eller inte, vilket resulterar i många buggar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EA har ju också en tendens att tvinga utvecklarna att släppa sina spel avre sig de är klara eller inte, vilket resulterar i många buggar...

Har aldrig stött på ett spel som EA utvecklat själva som är dåligt (Catwoman måste vara det första). Skulle va kul med fordonsfysiken från NFS:UG. Och tänk dig med licenserade bilar från NFS UG2 och NFS:HP2! Skulle inte du gilla det?

Det skulle jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig stött på ett spel som EA utvecklat själva som är dåligt (Catwoman måste vara det första). Skulle va kul med fordonsfysiken från NFS:UG. Och tänk dig med licenserade bilar från NFS UG2 och NFS:HP2! Skulle inte du gilla det?

Det skulle jag!

Är du ironisk? Det hoppas jag. Ingen som helst känsla i deras spel. Ingen kvalitet bara kvantitet, usch vad jag hatar EA :angry:

EDIT, missuppfattade dig, sry :P Btw, NFSU suger äckligt hårt (:!!!:)

Redigerad av Meller
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle inte, som någon sa, vilja se alla NFSU bilar i ett GTA-spel. Ni pratar om känsla? Ja det vore ett sätt att förstöra den...

Vad är det för fel på dom?

Dom är skitsnygga, och dessutom basserade på verkliga förebilder!

Jag köpte NFSUG2 under helgen, och jag tycker att det är ett av de bästa racingspel som finns.

Såklart skulle EA få adda skademodeller!

Jag föredrar en Volkswagen framför en Manana, och en Ferarri framför en Cheetah.

Dessutom tycker jag att R* har väntat för länge med att släppa SA, och så är det fy skam att det bara finns till ett format, och att en konvertering inte blir färdig förrän nästa år!

Skulle föredra typ ett GTA med sparsamma förbättringar varje år till alla format, framför ett monsterspel vart tredje år till en konsol, med konverteringar först efter ett halvt till tre år till ett fåtal format!

Jag är tveksam till att jag kommer att spela igenom hela SA till PC för att låsa upp allt. Det lär ta flera hundra timmar!

Näst efter spelen från Nintendo, har jag flest spel utvecklade av EA! Och jag är nöjd med alla (OK, NFS:HP2 är lite hackigt, och har sopiga repriser).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SA är inte R* sista spel ni har fått det om bakfoten här det är sista spelet till ps2an. och det är väl bättre med tanke på att ps3 kommer ut om ett år eller så

så om sony är smarta (och giriga jävlar är är smarta) så håller dem redan på att förhandlar med R* om kommande spel till ps3an, så ni kan va lugna :lol: Gta serien är R* största succe och det finns ingen chans att dem lägger ner den. inte på ett bra tag iallafall

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för fel på dom?

Dom är skitsnygga, och dessutom basserade på verkliga förebilder!

Jag köpte NFSUG2 under helgen, och jag tycker att det är ett av de bästa racingspel som finns.

Såklart skulle EA få adda skademodeller!

Jag föredrar en Volkswagen framför en Manana, och en Ferarri framför en Cheetah.

Dessutom tycker jag att R* har väntat för länge med att släppa SA, och så är det fy skam att det bara finns till ett format, och att en konvertering inte blir färdig förrän nästa år!

Skulle föredra typ ett GTA med sparsamma förbättringar varje år till alla format, framför ett monsterspel vart tredje år till en konsol, med konverteringar först efter ett halvt till tre år till ett fåtal format!

Jag är tveksam till att jag kommer att spela igenom hela SA till PC för att låsa upp allt. Det lär ta flera hundra timmar!

Näst efter spelen från Nintendo, har jag flest spel utvecklade av EA! Och jag är nöjd med alla (OK, NFS:HP2 är lite hackigt, och har sopiga repriser).

Ferrari.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...