Jump to content

Deconstruction


bastard
 Share

Recommended Posts

Hehe första gången jag gjorde det uppdraget så trodde jag att man skulle använda kranen. Blev skitförbannad då jag aldrig fick på toan på magneten >_<

Nej utan det är samma grävmaskin som du förstör barackerna med som du ska putta ner toan med ner i gropen. Sen tar du bara sementbilen och backar och så fixar sig allt :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Azore:

Okej, först förstöra barackerna, sen köra ner bajamajan i något hål är det väl? Och sen ta cementbilen och begrava honom?

Men hur sätter man på cementgrejen? Visst, den snurrar..Men hur kommer det massa cementgrejs på gropen?

det finns ju 2 sånna där skithus, ta den som de e en pil ovanför (jag gjorde misstaget att ta den utan pil 4 gånger så ja blev skit arg hela tiden ^_^) o sen tar du bara cement bilen och ställer dig i den röda markeringen som kommer upp när du haft ner rätt skithus ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skithus? Menar du då bajamaja?

Haha.

Först trodde jag du menade..Att det var skräphus, sådana där..övergivna hus. Haha.

Men skithus, okej.

Men jag tror inte jag såg någon pil ovanför dom där skithusena :lol:

Eller så tänkte jag inte på det..

Ska göra det uppdraget imorgon, orkar inte nu..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skithus? Menar du då bajamaja?

Haha.

Först trodde jag du menade..Att det var skräphus, sådana där..övergivna hus. Haha.

Men skithus, okej.

Men jag tror inte jag såg någon pil ovanför dom där skithusena :lol:

Eller så tänkte jag inte på det..

Ska göra det uppdraget imorgon, orkar inte nu..

Äh, om det inte finns nån pil så hör du ju vilken snubben skriker i när du väl börjar putta på rövbåset.

Kör bara med cementblandaren in i den röda markeringen sen.

Redigerad av Kattla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...