Jump to content

Hur Gör Man?


Eriy
 Share

Recommended Posts

Tack! Men det är bara det att jag inte hittar alla texturer. Om man kollar i generic.txd hittar man lite texturer på vägar och på gräs. Men när jag byter vägarna byter det inte allt på vägarna och gräset går ju inte att byta alls.

Du kan kolla på bilderna jag lagt upp. Men om du vet hur man ska göra så blir jag glad. :wacko:

Hmmm, typ skumt att det inte går ändra gräset men.......har du sparat i rätt bildformat då !?!? :D

osså om du kägger upp väg texturerna så kan ja göra lite snyggare väg texturer så att dom liknar vägen på bilden darkjak laddade upp ! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tack! Men det är bara det att jag inte hittar alla texturer. Om man kollar i generic.txd hittar man lite texturer på vägar och på gräs. Men när jag byter vägarna byter det inte allt på vägarna och gräset går ju inte att byta alls.

Du kan kolla på bilderna jag lagt upp. Men om du vet hur man ska göra så blir jag glad. :D

Du tror väl inte att dom texturer som är där är alla som finns i spelet?

Om du öppnar gta3.img istället så kommer du hitta mååååååååånga texturer. Och då bland annat måååånga olika grästexturer, precis det som jag sa förut...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Vill bara säga att jag har öppnat alla möjliga filer och bytt men det funkar ju inte än då. Kanske jag har tagit fel?! Men formatet borde väl vara samma som dem andra också eller? Och sen så vill jag bara säga att snöflingorna ser nog bättre ut i spelet än på bilderna. Men om ni föredrar regn istället så ok för mig.

Jag får se om jag lägger upp den sen, hinner inte nu. Om jag lägger upp den så gör jag det här om det går och inte på gtamods.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...