Jump to content

Hur Gör Man?


Eriy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan du visa en ny bild?

Kanske under dagtid!

Jag ska försöka fixa en ny bild under dagtid. Om jag hinner ska jag fixa en idag.

Jag håller också på att lägga snö på växterna. Det tar lite tid eftersom det ska ju bli bra. >_<

Men jag vill ha hjälp med texturerna på gräs och alla vägar. Någon som kan hjälpa mig eller? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur lång tid tar det innan en mod kommer fram när man har uploadat den?

Jag har laddat upp en skin men det gjorde jag typ för 2 dagar sen och den har inte kommit än. Kanske har blivit fel?!

Men...

Kommentarer skulle jag bli glad av. Angående vintermodden alltså. Ta en titt på bilderna och tyck till. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan hjälpa dig ifall du lägger upp texturerna som ska göras om ! :P

Tack! Men det är bara det att jag inte hittar alla texturer. Om man kollar i generic.txd hittar man lite texturer på vägar och på gräs. Men när jag byter vägarna byter det inte allt på vägarna och gräset går ju inte att byta alls.

Du kan kolla på bilderna jag lagt upp. Men om du vet hur man ska göra så blir jag glad. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack! Men det är bara det att jag inte hittar alla texturer. Om man kollar i generic.txd hittar man lite texturer på vägar och på gräs. Men när jag byter vägarna byter det inte allt på vägarna och gräset går ju inte att byta alls.

Du kan kolla på bilderna jag lagt upp. Men om du vet hur man ska göra så blir jag glad.  :P

testa att öppna gta3img

Redigerad av Fire-Skull
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag lägger ner vintermodden. Det går ju ändå inte att fixa alla vägar och allt gräs. Synd för dom som ville ha den. ( Om det ens var nån som ville ha den )

:rolleyes: Om någon har en idé hur jag kan fixa allt så kanske jag börjar igen med modden. Nu vill jag fråga en annan sak:

Kan man ta bort sina egna trådar?

Hur i så fall?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag lägger ner vintermodden. Det går ju ändå inte att fixa alla vägar och allt gräs. Synd för dom som ville ha den. ( Om det ens var nån som ville ha den )

>_<  Om någon har en idé hur jag kan fixa allt så kanske jag börjar igen med modden. Nu vill jag fråga en annan sak:

Kan man ta bort sina egna trådar?

Hur i så fall?

jag håller också på med en vinter mod! men jag har sama problem men ska inte lägga ner det! men kan du lägga up snöflinge texturen??

Redigerad av Fire-Skull
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...