Jump to content

Air Raid


callle
 Share

Recommended Posts

uppdraget är ju omöjligt :@.. kan nu kartan som rc planen kommer på utantill hur mycker jag än försöker s siteer jag kvar har legat på detta uppdrag i en halv vecka börjar bli lite frustrerad ... någon som har tips eller kan hjälpa lite ? /mvh calle

gör dom andra uppdragen först... zeros uppdrag e omöjliga.. o ja tror inte dom hör till dom "riktiga" uppdragen... folk som sagt de iaf

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo jag har gjort dom andra uppdragen men jag får ändå inte fler missons... och jag antar när man gjort zeros uppdrag så får man fortsätta med dom övriga uppdrags givarna...är riktigt spelsugen ... fast orkar inte göra zeros uppdrag ... o det är ju missons som e kul :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo jag har gjort dom andra uppdragen men jag får ändå inte fler missons... och jag antar när man gjort zeros uppdrag så får man fortsätta med dom övriga uppdrags givarna...är riktigt spelsugen ... fast orkar inte göra zeros uppdrag ... o det är ju missons som e kul :unsure:

klarat flygskolan? efter de får du mer uppdrag... uhm... jadu... inte klarat allt så fråga nån som vet mer än mig >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...