Jump to content

GTA-Spelförbud


danil89
 Share

Har ni blivit tillsagda av era föräldrar att ni inte får spela GTA-spel?  

104 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Nej

Jag försöker att slafsa så lite som möjligt när mamma eller pappa är med.

När SVT visade det där VRICKADE inslaget på nyheterna blev dom lite fundersamma, men jag sa som det var att svt ljög en del, så det gick bra.

Jag är 13 om det har någon betydelse.

Min syster som är 11 låter jag bara köra lungt och fint, inte slafsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat är det nästan bra att lära barn att folk dör om de blir tex. skjutna istället för att lura i dem att man är odödlig och går att lappa ihop igen. Därför är Tom & Jerry värre än GTA-spelen...

EDIT: Själv får jag spela vad jag vill. Både min 12-åriga syrra och min farsa har lirat Vice City...

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tom and Jerry Fists of Furry, är det du pratar om, eller hur?

Min lillebror har det. ^_^

Nej, han menar barnprogrammet.

Jag får inte spela något spel som har med våld att göra. Får inte heller se filmer med våld.

Jag sitter dom dryga dagarna och ser på Barbie i svansjön sen spelar jag Mulle meck bygger *Sätt in namn här*. Mina föräldrar vill inte att jag ska bli en hjärndöd zombie som tillbringar all sin tid framför köttar spel.

Aja nu måste jag dra, för att mina föräldrar ska skrota datorn så jag inte blir beroende hejs!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...