Jump to content

Att Kunna Röka


Kattla
 Share

Recommended Posts

Jag vet att folk säger hela tiden att dom rykterna är falska, men idag har jag sett någon röka in game och inte i nån cutscene. I Las Venturas polisstation (ovanför Roca Escalante kvarteret, ni som har karta vet) där inne i en cell så står en snubbe och röker. Man ser när han tar ett bloss ibland, och när han håller i ciggen så ryker det (no shit?) :(

Undra om man kanske kommer kunna röka.. nångång.. :) Rykte kan bli sanning, vem vet, man kanske kan köpa efter 100% eller nått.

EDIT: Nu vet jag inte, kanske nån har sett det här förr?

EDIT2: Fanns två snubbar där bland cellerna som rökte fet cuban ciggar :P

Redigerad av Kattla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CJ står tydligt emot tobak och droger, det märker man tydligt i första uppdraget med the truth, han vill inte testa..

alkohol däremot verkar okej, han tar bärs med sina homies och dricker väl och mycket ur en flaska när man går på krogen med en tjej

**SPOILER**

Haha, och andra sidan så tar CJ cocks i Venturas hos Wu Zu Mi

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det var väl bara något rykte som vanligt, nu är spelet så stort så det är lätt att skapa ett rykte. I VC var det inte lika lätt, tog ju bara 1 minut att komma till det stället ryktet handlade om i VC för att kolla upp om det var sant, nu tar det ju kanske upp till 20 minuter beroende på vart man är, i SA alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CJ står tydligt emot tobak och droger, det märker man tydligt i första uppdraget med the truth, han vill inte testa..

alkohol däremot verkar okej, han tar bärs med sina homies och dricker väl och mycket ur en flaska när man går på krogen med en tjej

What? hur dricker man bärs då? :P

//carolus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat dom visade en bild på Ryder när han stod och rökte i början när man klippt sig och ska gå in till resturangen och käka, och dessutom så hittar spelföretagen på en hel del för att folk ska leta som fan och disuktera och för att folk ska köpa spelet, jag är nöjd med allt nytt dom lagt till i spelet så här långt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...