PlayON Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 *Spolier Jag är på uppdraget "Life's a beach" där man skall dansa i takt...Man måste få 4000 poäng för att komma åt stereoutrustningen i vanen! Jag kommer bara upp i 3450 poäng hur jag än gör. Gör jag i takt så får jag "Bad" som omdöme och gör jag lite i otakt så får jag "Good"! Någon mer sm har problem med detta uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 gå och träna på dansstället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 gå och träna på dansstället var gör man detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 I Idlewood, se på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 I Idlewood, se på kartan. skall kolla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du sa att om du gör lite i otakt så får du Good. Varför inte göra lite otakt med flit då så får du ju Good hela tiden Näe men jag hade också problem med det uppdraget. Det blir ju trots allt enklare och enklare, det blev det iallafall för mig och min polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts