SlimPimp Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Okej SA Rockar men är lack på R* och Hultan.. Eftersom på Gtasajten står det följande: - Poliserna kan hoppa på bilar. - CJ kommer att kunna lyfta lådor. - Att sno bilar kommer att bli mycket svårare. Det är inte bara att springa fram till en bil och dra ut föraren längre, förarna kommer nämligen att kämpa emot. - Man kommer att kunna plocka upp liftare. - Man kan köpa cigaretter och röka upp dem. - Man kan gräva djupa hål med spaden Så hultenius, Om R* har sagt detta ska väl jag inte vara arg på dig utan dom! Men om du bara har lagt upp "Uncomfirmed" Info är jag lite besviken på dig. Falska bilder: Denna Jacka finns ej! Denna Gängmedlem finns ej! Såvitt jag vet går det ej att lägga saker i bakluckan, och om det är en cutscene har jag aldrig set t den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 va inte arg på hultan! han har bara fört vidare info som han fått! har läst allt det dära på andra sidor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) W O R D... eller? Redigerad 6 november, 2004 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 va inte arg på hultan! han har bara fört vidare info som han fått! har läst allt det dära på andra sidor!! Ja, det är det jag menar, om han har läst det på andra sidor ska han ej tro på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ja, det är det jag menar, om han har läst det på andra sidor ska han ej tro på det. ja läste på GTAsajten.com o då stog alla dom grejjerna me!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peppe Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men man kan lyfta lådor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men man kan lyfta lådor.. Okej coolt, hur gör man? Btw: Nån som vet vad detta är för bil och om man måste modda den på nån speciel Trans-Fender? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Okej coolt, hur gör man? Btw: Nån som vet vad detta är för bil och om man måste modda den på nån speciel Trans-Fender? Bil: Uranus Moddad i: Wheel Arch Angels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Bil: Uranus Moddad i: Wheel Arch Angels Okej, Var ligger "Weel Arch Angles"? visa gärna på kartan, plus kan man hitta bilen körandes omkring eller är den gömd någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Den bil du kan modda mest är nog Jester eller vad den heter. Vad är det för fejk med victimbilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 JAG ÄR MED IRRITERAD Jag undrar hur man kan våldta prostituerade och få poäng för det. SVT sa det, det är väl en bra källa? Det måsta gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Okej SA Rockar men är lack på R* och Hultan.. Eftersom på Gtasajten står det följande: - Poliserna kan hoppa på bilar. - CJ kommer att kunna lyfta lådor. - Att sno bilar kommer att bli mycket svårare. Det är inte bara att springa fram till en bil och dra ut föraren längre, förarna kommer nämligen att kämpa emot. - Man kommer att kunna plocka upp liftare. - Man kan köpa cigaretter och röka upp dem. - Man kan gräva djupa hål med spaden Så hultenius, Om R* har sagt detta ska väl jag inte vara arg på dig utan dom! Men om du bara har lagt upp "Uncomfirmed" Info är jag lite besviken på dig. Falska bilder: Denna Jacka finns ej! Denna Gängmedlem finns ej! Såvitt jag vet går det ej att lägga saker i bakluckan, och om det är en cutscene har jag aldrig set t den. Ehhh ja fattar inte riktigt allt är ju ej falskt? 1 ja på ett uppdrag hoppar polisen på bilen för att slå CJ 2 han lyfter lådor på ett uppdrag genom att trycka trekant 4 dom gör motstånd CJ slår ju till dom 5 GÅR EJ 6 går ej 7 går ej Redigerad 7 november, 2004 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Okej SA Rockar men är lack på R* och Hultan.. Eftersom på Gtasajten står det följande: - Poliserna kan hoppa på bilar. - CJ kommer att kunna lyfta lådor. - Att sno bilar kommer att bli mycket svårare. Det är inte bara att springa fram till en bil och dra ut föraren längre, förarna kommer nämligen att kämpa emot. - Man kommer att kunna plocka upp liftare. - Man kan köpa cigaretter och röka upp dem. - Man kan gräva djupa hål med spaden Så hultenius, Om R* har sagt detta ska väl jag inte vara arg på dig utan dom! Men om du bara har lagt upp "Uncomfirmed" Info är jag lite besviken på dig. Falska bilder: Denna Jacka finns ej! Denna Gängmedlem finns ej! Såvitt jag vet går det ej att lägga saker i bakluckan, och om det är en cutscene har jag aldrig set t den. han lyfter lådor med vapen om du inte minns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du har lite rätt med din text .... håller med om att en del saker var falskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Okej SA Rockar men är lack på R* och Hultan.. Eftersom på Gtasajten står det följande: - Poliserna kan hoppa på bilar. - CJ kommer att kunna lyfta lådor. - Att sno bilar kommer att bli mycket svårare. Det är inte bara att springa fram till en bil och dra ut föraren längre, förarna kommer nämligen att kämpa emot. - Man kommer att kunna plocka upp liftare. - Man kan köpa cigaretter och röka upp dem. - Man kan gräva djupa hål med spaden Så hultenius, Om R* har sagt detta ska väl jag inte vara arg på dig utan dom! Men om du bara har lagt upp "Uncomfirmed" Info är jag lite besviken på dig. Falska bilder: Denna Jacka finns ej! Denna Gängmedlem finns ej! Såvitt jag vet går det ej att lägga saker i bakluckan, och om det är en cutscene har jag aldrig set t den. man kan visst lyfta lådor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men orka att ni ska quota han inlägg hela tiden så att tråden blir aplång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men orka att ni ska quota han inlägg hela tiden så att tråden blir aplång men orka spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men orka spamma menr orka berätta vad spam är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Bil: Uranus Moddad i: Wheel Arch Angels Var kan man hitta Uranus och var kan man hitta wheel arch angels? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 menr orka berätta vad spam är. spam är när man skriver onödiga saker.. eller nått väldigt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts