Jump to content

You Got You're Chips


Cortez
 Share

Recommended Posts

Uppdraget heter nåt sånt... Jag tar en bil till deras fabrik. Via busshållsplatsen klättrar jag in när vakterna inte ser. In i fabriken och dödar alla där, och skjuter sömder deras maskiner.

Men sen då? Så fort jag springer ut från fabriken och ska bort därifrån kommer det kulor från 1000 håll! Hur fan tar man sig ut därifrån helskinnad? T.e.x satte i en av bilarna där, den började brinna på 2 sekunder pga skott från folk runt omkring.

Och jag vet att jag dödade alla Inne i fabriken innan jag förstörde maskinerna.

Hjälp?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag klarade det alldeles nyss.

På utvägen så finns det en sniperskytt ovanpå dom stora, multifärgade lådorna (höhö), knäpp honom och utvägen går som en dans.

Nu förutsätter jag ju att du/ni/dom som har problem har klarat sig så långt att dom har knäppt alla "vanliga" vakter inne i stället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ta det lugnt. jag stannade i fabriken ett tag efter jag hade tagit sönder maskinerna, det kom några gubbar, sen efter ett tag gick ja ut, då stod det 2-3 vid bilen, bara skjut ihjäl dom sen sticka.. tror dock ja tog deras bil och att någon sköt (vem vet ja inte -_-) punka på bakdäcket, men punka är ju ingenting.. lätt som en plätt att åka nåt kvarter och sen byta bil..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...