Jump to content

Flygskolan


Cortez
 Share

Recommended Posts

Asså mest lol på det här. Jag är på första uppdraget hos flygskolan. Jag gasar med X och lyfter genom att dra bak vänstra styrspaken och drar in landningsställen med R3. Men skiten vägrar att lyfta! GAAAAH. Drar bak styrspaken så jävla mycket det går och det är precis över den första checkpointen, men sen sjunker den precis innan den. Dessutom blir jag urförbannad på styrningen. Så fort man försöker svänga med r2 eller l2 sjunker planet till bergnivå direkt och in i berget och misslyckat.

Hjälp...? Jag är riktigt förbannad just nu.

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Klarade första uppdraget iaf..

WOW! Jag kunde landa på första försöket i 2:a uppdraget! :angry:

Suck på 3:e uppdraget...

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså mest lol på det här. Jag är på första uppdraget hos flygskolan. Jag gasar med X och lyfter genom att dra bak vänstra styrspaken och drar in landningsställen med R3. Men skiten vägrar att lyfta! GAAAAH. Drar bak styrspaken så jävla mycket det går och det är precis över den första checkpointen, men sen sjunker den precis innan den. Dessutom blir jag urförbannad på styrningen. Så fort man försöker svänga med r2 eller l2 sjunker planet till bergnivå direkt och in i berget och misslyckat.

Hjälp...? Jag är riktigt förbannad just nu.

ja vet hur d känns! efter 10 misslyckande på Zeros andra slog jag isönder ett glas!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAAAA, klarade 3:e uppdraget och fick pilot licens!!!!

JAAAA KLARADE 4:e uppdraget också!!!

Jag är på ett uppdrag där man ska skjuta sönder 3 st lastbilar med helikopter. Det är lätt. Sen ska man förstöra 2 rörande bilar. Det går ju inte att träffa?!?!?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...