Jump to content

Filma NÄr Ni Spelar


 Share

Recommended Posts

å det blir bra grafik? Men kan jag sätta in att gammalt å använda två stycken? För jag vill ju inte använda ett sämre kort än jag redan har när jag ska spela å har inte råd mett ett av de nyare...

1. Tankar ner filmen och kolla själv.

2. Nej det kortet jag har är AGP och det går itne att ha 2 AGP slots såvitt jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har spelat in en jäkla massa klipp med ett pinnacle pctv rave (~350 kr på siba), det har en composit in kontakt (den gula sladdden från PS2:an). har använt programet virtualVCR, funkar bra...

håller på med en stuntfilm (har just börjat)... har ni tur får ni se resultatet snart....

filen nedanför är iof ganska hårt komprimerad, orginalkvaliten e bättre. kvalitet i klippet tryckes ner i brist på platts...

1.avi

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat in en jäkla massa klipp med ett pinnacle pctv rave (~350 kr på siba), det har en composit in kontakt (den gula sladdden från PS2:an). har använt programet virtualVCR, funkar bra...

Behöver man något mera för att det ska funka och skulle jag kunna använda denna samtidigt som mitt grafikkort (AGP)?

Förresten kan jag inte hitta den produkten på www.siba.se

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...