Jump to content

Driving school


lowire
 Share

Recommended Posts

Tro mig, det är inte omöjligt... Och du KAN skada bilden... Men inte för mycket... Stanna inte, då ör det Mission Failed... :)

Nej jag förstår att det inte är omöjligt, men för mig är det det just nu. Klart jag inte stannar, men vilken väg ska man ta? Ska man köra på utsidan längs vattnet eller genom stan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju knappt några bilar ute när man gör det uppdraget ändå... Försök tills du klarar det... Men om du tycker att Driving School är svårt, så kommer du att få en rejäl släng damp när du skall klara av Pilot School... Jag drämde kontrollen i golvet både en och två och tre gånger...

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju knappt några bilar ute när man gör det uppdraget ändå... Försök tills du klarar det... Men om du tycker att Driving School är svårt, så kommer du att få en rejäl släng damp när du skall klara av Pilot School... Jag drämde kontrollen i golvet både en och två och tre gånger...

EB

Redan klarat pilotschool...Hade svårt som f*n när man skulle köra i cirkeln med flygplanet, men till slut gick det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

graffe Posted on Nov 2 2004, 22:05

  var ligger pilot school... jag har letat lite på SF flygplats men hittade inte något där. Eller man kanske måste klara ett speciellt uppdrag för att komma dit... eller?? 

den ligger på ett övergivet flygfällt som du köper sneare i spelet, kolla på din karta efter "Verdant Meadow Aircraft Graveyard"... Du hittar det precis ovanför "No Fly Zone".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...