Jump to content

Life's a beach(bitch?)


Cortez
 Share

Recommended Posts

Behöver hjälp på ett uppdrag.. Första uppdraget för Og Loc. Man åker till stranden för att snacka med DJ:en, och sen får man dansa genom att trycka på knappar. Men det bästa jag har klarat hittils är 3100, och man behöver 4000. Nån som har nåt tips?

Jag vet när man ska trycka på knapparna. Problemet är att jag tappar koncentrationen mitt i en lång rad med knapptryckningar och då går allt åt helvete....

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver hjälp på ett uppdrag.. Första uppdraget för Og Loc. Man åker till stranden för att snacka med DJ:en, och sen får man dansa genom att trycka på knappar. Men det bästa jag har klarat hittils är 3100, och man behöver 4000. Nån som har nåt tips?

Samma här fast mitt bästa är 3960, sååååå nära jag var då :lol::(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol: Vad gör ni egentligen? Jag är ingen världsmästare på GTASA men just dansandet både på stranden/klubben/med bilen när man bara ska trycka i takt har jag absolut inga problem med. 6500 poäng vid första försöket har jag för mig att jag fick. Gäller nog bara att ni koncentrerar er hela låten igenom så ska ni nog se att ni grejar det!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...